Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r.

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 09:45:00
Instytucja Miasto Zduńska Wola
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365650 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 228000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych oraz druków akcydensowych i formularzy dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r., z podziałem na części:
Część I zamówienia pn.:
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Ofertowym.
2)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3)Przez „produkt fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, wolny od wad technicznych, kompletny, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, z widocznym terminem przydatności do użytku.
4)Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz charakterystyką (np. kolor) zamawianego asortymentu. Papier kserograficzny oraz artykuły biurowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.
5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca.
6)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na produkty z pozycji 42, 107, 108 i 122 zgodnie z zadeklarowaną (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące.

Część II zamówienia pn.:
Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym.
2)Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym wskazując typ produktu, określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) musi zostać każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego oraz odpowiadać przepisom ustawowym obowiązującym na dzień złożenia zamówienia.
3)Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie druków/formularzy - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4)Dostawa druków akcydensowych i formularzy będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz po wcześniejszym ustaleniu wzoru zamawianego asortymentu. Druki akcydensowe oraz formularze urzędowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.
5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków akcydensowych i formularzy urzędowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca.
6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania twardej oprawy produktów z pozycji 41, 42 i 57 zgodnie z zadeklarowanym rodzajem oprawy (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym).
2.Przewidywany okres realizacji zamówienia dla każdej z części – od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy.
3.Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w tym Załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym.
4.Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji przedmiotu zamówienia w podanych ilościach.
5.Minimalny okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte przedmiotem zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego z wyjątkiem pozycji 42, 107, 108, 122 z części I zamówienia, dla których okres gwarancji będzie zgodny z zadeklarowaną w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące.
6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie do 3 dni roboczych Zamawiającego (tj. poniedziałek – piątek w godz. 08:00 – 15:00) licząc od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
7.Dostawa winna być realizowana w dni robocze Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek w godzinach 08:00 – 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego towaru w obecności dostawcy.
8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3A i 3B do SIWZ.

Opis

Część I zamówienia pn.:
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Ofertowym.
2)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3)Przez „produkt fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, wolny od wad technicznych, kompletny, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, z widocznym terminem przydatności do użytku.
4)Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz charakterystyką (np. kolor) zamawianego asortymentu. Papier kserograficzny oraz artykuły biurowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.
5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca.
6)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na produkty z pozycji 42, 107, 108 i 122 zgodnie z zadeklarowaną (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące.
Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym.
2)Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym wskazując typ produktu, określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) musi zostać każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego oraz odpowiadać przepisom ustawowym obowiązującym na dzień złożenia zamówienia.
3)Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie druków/formularzy - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4)Dostawa druków akcydensowych i formularzy będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz po wcześniejszym ustaleniu wzoru zamawianego asortymentu. Druki akcydensowe oraz formularze urzędowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.
5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków akcydensowych i formularzy urzędowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca.
6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania twardej oprawy produktów z pozycji 41, 42 i 57 zgodnie z zadeklarowanym rodzajem oprawy (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Zduńska Wola
Ulica ul. Stefana Złotnickiego
Nr domu 12
Miejscowość Zduńska Wola
Kod Pocztowy 98220
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 43 825 02 00
Fax 43 825 02 02
Email urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony url www.zdunskawola.pl
Regon 59842800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdunskawola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci NIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola
Numer referencyjny OA.271.30.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: a) dla Części I zamówienia: dwie dostawy papieru kserograficznego i artykułów biurowych o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto jedna. b) dla Części II zamówienia: dwie dostawy druków akcydensowych i formularzy urzędowych o wartości co najmniej 2.500,00 zł brutto jedna.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część 1 Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2) zmiana oferowanych produktów będzie możliwa w sytuacji, gdy dostawa produktów wskazanych w ofercie stanie się niemożliwa z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi. Zmiana ta jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na produkty, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. Część 2 Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty.
Kryt 0 Cena - dla częśći 1
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 09:45
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)