Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promujących miasto Gdynia
Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia.
Część I obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: pendrivów 16GB, notesów, worków bawełnianych, toreb bawełnianych.
Część II obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków termicznych, piór kulkowych, pasów do bagażu, breloków pływających, breloków odblaskowych, zestawów ołówków, toreb w etui, zawieszek do bagażu
Część III obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: smyczy, T-shirtów, długopisów, maskotek pluszowych
Część IV obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: notatników, trzech rodzajów pendrivów, miętówek, parasoli, toreb eko, toreb papierowych
Część V obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków
OpisCzęść I obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: pendrivów 16GB, notesów, worków bawełnianych, toreb bawełnianych.Część II obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków termicznych, piór kulkowych, pasów do bagażu, breloków pływających, breloków odblaskowych, zestawów ołówków, toreb w etui, zawieszek do bagażuCzęść III obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: smyczy, T-shirtów, długopisów, maskotek pluszowychCzęść IV obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: notatników, trzech rodzajów pendrivów, miętówek, parasoli, toreb eko, toreb papierowychCzęść V obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miasta Gdyni
|
Ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81382
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Email |
umgdynia@gdynia.pl
|
Adres strony url |
http://www.gdynia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gdynia.pl/bip/zamowienia/8809_.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. Ofertę należy złożyć wsiedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24
|
Numer referencyjny |
EZP nr 10/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
28/03/2017
|
Waluta calosc |
PL
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, opisane w pakt 7.2. przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 7.1. jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych takich jak: pendrive, notes, kubek, bawełniany t-shirt i tym podobne o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda (dotyczy części I i IV, V) oraz 15 000,00 zł brutto każda dla części III.
W sytuacji gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie się przez Wykonawcę realizacją 3 dostaw, z których każda była o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 7.2.1 – dotyczy części I,III,IV,V., wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składa się z:
1.Formularza oferty oraz formularza cenowego dla każdej części. Należy wypełnić formularz stosowanie do części zamówienia, której dotyczy oferta.
2.załączonych do oferty próbek stanowiących integralną część oferty 3. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu 4. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5. Dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków 6.Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski.
7. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
50
|
Data składania wniosków |
08/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim Dokumenty sporządzone w języku obcym są składne wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|