Wykonanie materiałów promujących miasto Gdynia

Data publikacji 2017-02-28
Data zakończenia 2017-03-08 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33187 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798230009, 392941000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promujących miasto Gdynia
Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia.
Część I obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: pendrivów 16GB, notesów, worków bawełnianych, toreb bawełnianych.
Część II obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków termicznych, piór kulkowych, pasów do bagażu, breloków pływających, breloków odblaskowych, zestawów ołówków, toreb w etui, zawieszek do bagażu
Część III obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: smyczy, T-shirtów, długopisów, maskotek pluszowych
Część IV obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: notatników, trzech rodzajów pendrivów, miętówek, parasoli, toreb eko, toreb papierowych
Część V obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków


Opis

Część I obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: pendrivów 16GB, notesów, worków bawełnianych, toreb bawełnianych.Część II obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków termicznych, piór kulkowych, pasów do bagażu, breloków pływających, breloków odblaskowych, zestawów ołówków, toreb w etui, zawieszek do bagażuCzęść III obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: smyczy, T-shirtów, długopisów, maskotek pluszowychCzęść IV obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: notatników, trzech rodzajów pendrivów, miętówek, parasoli, toreb eko, toreb papierowychCzęść V obejmująca wykonanie nadruku i dostawę: kubków

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miasta Gdyni
Ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81382
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url http://www.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gdynia.pl/bip/zamowienia/8809_.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. Ofertę należy złożyć wsiedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24
Numer referencyjny EZP nr 10/2017
Rodz zam U
Okres2c 28/03/2017
Waluta calosc PL
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, opisane w pakt 7.2. przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 7.1. jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych takich jak: pendrive, notes, kubek, bawełniany t-shirt i tym podobne o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda (dotyczy części I i IV, V) oraz 15 000,00 zł brutto każda dla części III. W sytuacji gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie się przez Wykonawcę realizacją 3 dostaw, z których każda była o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG)
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 7.2.1 – dotyczy części I,III,IV,V., wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione Oferta składa się z: 1.Formularza oferty oraz formularza cenowego dla każdej części. Należy wypełnić formularz stosowanie do części zamówienia, której dotyczy oferta. 2.załączonych do oferty próbek stanowiących integralną część oferty 3. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu 4. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5. Dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków 6.Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 7. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 50
Data składania wniosków 08/03/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim Dokumenty sporządzone w języku obcym są składne wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)