DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2017-04-19
Data zakończenia 2017-04-27 09:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68848 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego wymienionego w Tabeli nr 1
Każda dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca udzieli na zestawy komputerowe i laptopy gwarancję na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Na pozostałe urządzenia gwarancja wymagana jest zgodnie z terminami określonymi w tabelach.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany:
czas graniczny naprawy gwarancyjnej 14 dni,
trzy naprawy serwisowe kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy – równoważny.
wykonanie dokumentacji podwykonawczej obejmującej dostarczony sprzęt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego
Ulica Obornicka
Nr domu 136
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-961
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 713474450
Fax 713474404
Email witi@witi.wroc.pl
Adres strony url www.witi.wroc.pl
Regon 930064508
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.witi.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Oferty należy składać osobiście w godz. 700–900 lub 1200–1400 w kancelarii Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej, 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136, budynek 10, pok. nr 105 lub przesyłać pocztą na adres zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Obornicka 136, 50-961 Wrocław, budynek 10, pok. nr 105
Numer referencyjny 02/WITI/17
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw lub usług wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (oryginał podpisany przez Wykonawcę) -załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; Jeśli występują pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu nr 02/WITI/17.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wykonanych usług.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy dotyczących: 1)konieczności zmiany przez Wykonawcę rodzaju urządzeń/sprzęt niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy na urządzenia/sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie urządzenia/sprzęt nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży, przy czym zmiana ta musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może powodować zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. 2)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego z uwagi na wystąpienie przyczyny zewnętrznej niezależnej od Stron umowy, skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu umowy. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę, wniosku zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 27/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)