Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych

Data publikacji 2017-04-27
Data zakończenia 2017-05-10 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75709 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005, 389000004
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz na potrzeby sekcji infrastruktury 14 WOG.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5.
Zadanie nr 1
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180;
Zadanie nr 2
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Dolaszewie;


Zadanie nr 3
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86/90;
Zadanie nr 4
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Biedrusku przy ul. Chludowskiej 9;
Zadanie nr 5
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu;
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego.
Przewidywane opcje zamówienia:
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 5 000,00 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 1 000,00 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 10 000,00 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 5 000,00 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 5 000,00 zł;
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 31 grudnia 2017 r.

Opis

Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180. Szczegółowy opis przediotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj.:
a) Formularz cenowy – załączniki nr 2.1;
b) Wzór umowy – załącznik nr 4
c) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 6.1-4

Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Dolaszewie;Szczegółowy opis przediotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj.:
a) Formularz cenowy – załączniki nr 2.2;
b) Wzór umowy – załącznik nr 4
c) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 6.1-4

Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86/90;Szczegółowy opis przediotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj.:
a) Formularz cenowy – załączniki nr 2.3;
b) Wzór umowy – załącznik nr 4
c) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 6.1-4

Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Biedrusku przy ul. Chludowskiej 9; Szczegółowy opis przediotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj.:
a) Formularz cenowy – załączniki nr 2.4;
b) Wzór umowy – załącznik nr 4
c) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 6.1-4

Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym urządzeń pomiarowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu;4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Formularz cenowy – załączniki nr 2.5;
b) Wzór umowy – załącznik nr 4
c) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 6.5
d) Warunki eksploatacyjno techniczne – załącznik nr 7

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica Bukowska
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Email 14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.14wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem: poczty, firm kurierskich
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria
Numer referencyjny 11/z/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy to KRYTERIUM i należy podać w pełnych dniach: - dla wszystkich zadań - od daty podpisania umowy - nie mniej niż 1 a nie więcej jak 30 dni kalendarzowych Termin dostawy liczony będzie od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowanu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowanu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowanu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowanu.
Inne dokumenty niewymienione Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dstarczenia wraz z dostawą niżej wymienionych dokumentów 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia (jeżeli występuje) oryginalną dokumentację techniczną, instrukcję użytkowania, oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. Dostarczone dokumenty muszą być w języku polskim; 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne na wyroby identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności). Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowanu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, b) zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów itp. – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia, c) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych, d) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy, g) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
Kryt 0 cena brutto oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)