Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Opolu
|
Ulica |
ul. Reymonta
|
Nr domu |
24
|
Miejscowość |
Opole
|
Kod Pocztowy |
45066
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
774 001 200
|
Fax |
774 001 282
|
Email |
bsieka@prokuratura.opole.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.opole.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opole.po.gov.pl
|
Regon |
38800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.opole.po.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.opole.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z zapisami specyfikacji rozdział 10
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Reymonta 24, 45-066 Opole
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261.5.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa
mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 zł brutto -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę
odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) próbki materiałowe wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; do oferty należy dołączyć fabryczny próbnik opisany w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich mebli/krzeseł jest dedykowany
b) atesty i certyfikaty: wszystkich wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia; dokumenty te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście/certyfikacie musi być nazwą systemu zgodną z przedstawioną w katalogu, prospekcie lub folderze).
c) oświadczenie Wykonawcy, że meble są produkowane zgodnie z polskimi normami.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|