1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw nabiału oraz jaj kurzych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do Siwz (stanowiącym jednocześnie formularze cenowe) oraz na zasadach opisanych w załącznikach nr 3.1, 3.2 do Siwz (projekty umów). Przedmiot zamówienia realizowany z podziałem na dwie części: PAKIET 1. Nabiał (1. Mleko 2% tłuszczu, L 45000 / 2. Masło roślinne, kg 6400 / 3. Masło ekstra 82% tłuszczu, kg 50 / 4. Twaróg chudy, kg 1600 / 5. Śmietana 18% , L 1800 / 6. Ser żółty, kg 600 / 7. Ser topiony, kg 1800 / 8. Twarożki różne, kg 600 / 9. Jogurt owocowy, kg 225 / 10. Serek homogenizowany, kg 240 / 11. Ser wiejski, kg 80 / 12. Deser ryżowy, kg 240 / 13. Margaryna zwykła, kg 125 / 14. Mleko zagęszczone min. 7,5% tłuszczu niesłodzone, kg 80).
Podstawowe wymagania zamawiającego w ramach ww. dostaw:
1) Każdy produkt wytwarzany zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zmian.), aktami wykonawczymi, w tym systemem HACCP. 2) Dostarczane artykuły mają być świeże, jakościowo dobre, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością 3) Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce posmaki, zapachy, zabrudzenie produktów, nalot pleśni, oznaki psucia, zjełczenia, uszkodzenia opakowań. 4) Dostawa nabiału realizowana na koszt i ryzyko wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych, z oznaczeniem daty minimalnej trwałości produktu lub terminu przydatności do spożycia, zawartości netto, oznakowania partii produkcji, danych identyfikacyjnych producenta), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, zgodnie z obowiązującymi zasadami (system bezpieczeństwa HACCP). 4) Uwagi dodatkowe do poz. 1: MLEKO dostarczane codziennie (oprócz niedziel i świąt) do godz. 5:00.
PAKIET 2. Jaja kurze, (wg klasy wagowej M waga 0,53g - 0,63g, sztuk 35.000).
Podstawowe wymagania zamawiającego w ramach ww. dostaw:
1) Produkt wytwarzany zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zmian.), aktami wykonawczymi, w tym systemem HACCP. 2) Dostarczany towar ma być świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia. 3) Dostawa realizowana na koszt i ryzyko wykonawcy w odpowiednich opakowaniach transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
|
Ulica |
al. Tysiąclecia 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Bolesławiec
|
Kod Pocztowy |
59-700
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 616 26 48 wew .317(sekretar
|
Fax |
75 616 26 83
|
Internet |
www.szpitalpsychiatryczny.pl
|
Regon |
00029419000000
|
E-mail |
j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/07/2017
|
Wadium |
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy, której przedmiotem były/są produkty o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a. oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP,
b. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie produkcji (jeżeli wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi (jeżeli wykonawca nie jest producentem)
c. decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu (który wskazuje wykonawca w formularzu ofertowym) do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia
|
Inne dokumenty |
a. wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 1 do Siwz); b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do Siwz); c. w przypadku oferty składanej wspólnie, pisemne pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych wykonawców w trakcie postępowania, określające zakres umocowania; d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; e. pisemne zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 3 (3.1; 3.2) do SIWZ (§ 6):
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1.1. zmiany danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób reprezentujących, formy prawnej, a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy)
1.2. zmiany terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie. Zmiany te mogą nastąpić w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy;
1.3. zmian podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
1.4. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
a. w sytuacji, o której mowa § 1 ust. 4 lit. f (lit. e) umowy
- zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych artykułów (asortymentu), w ramach zamówienia podstawowego, wskazanych w załączniku do niniejszej umowy, co uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z jego bieżącej działalności,
b. w przypadku ustawowych zmian stawki podatku VAT
- zmiana dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego brutto przy zachowaniu stałości cen netto, w części wynagrodzenia wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie zrealizowano,
- zmiana następuje automatycznie z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
1.5. innych sytuacji (dot. pakietu 1):
a. wstrzymania lub zakończenia produkcji danego artykuły, lub zmiany jego gramatury, i możliwości dostarczania towaru zastępczego, o zbliżonej gramaturze i nie gorszych parametrach, przy zachowaniu ceny jednostkowej wskazanej w załączniku do umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonywane będą w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Zdanie pierwsze nie dotyczy sytuacji, o których mowa w ust. 1.4 powyżej.
3. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej:
3.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony:
a. Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany
b. Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję
c. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany
3.2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę;
a. Opis proponowanej zmiany
b. Wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
c. Termin wprowadzenia zmian
d. Należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
3.3. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć pisemnie do Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski niezawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Termin rozpatrzenia reklamacji
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpitalpsychiatryczny.bip.org.pl/?tree=przetarg
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji (dział organizacyjno - prawny - II piętro)
|
Data składania wniosków |
12/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja
Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|