„DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM SPRZĘTU I URZADZEŃ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA SCENICZNEGO, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO, MULTIMEDIÓW ORAZ INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA WROCŁAWSKIEGO KLUBU FORMATY 54-615 WROCŁAW UL. SAMBORSKA 3-5.”

Data publikacji 2016-08-18
Data zakończenia 2016-08-26 15:30:00
Instytucja Wrocławski Klub Formaty
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301636 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003, 315000001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM SPRZĘTU I URZADZEŃ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA SCENICZNEGO, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO, MULTIMEDIÓW ORAZ INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA WROCŁAWSKIEGO KLUBU FORMATY.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo - cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wrocławski Klub Formaty
Ulica ul. Samborska
Nr domu 42434
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54615
Województwo dolnośląskie
Tel 717 893 320
Adres strony url www.wkf@wkformaty.pl
Regon 93081717800000
E-mail wkf@wkformaty.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wkf@wkformaty.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wkf@wkformaty.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pismnej do WROCŁAWSKIEGO KLUBU FORMATY, ul. Trawowa 32 (54-614) WROCŁAW - tymczasowa siedziba i adres do korespondencji.
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny PN 1/2016
Rodz zam D
Okres2c 04/11/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czas O
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie odpowiadające dostawie objętej przedmiotem zamówienia tj. wykaże się co najmniej jedną wykonaną należycie dostawą połączoną z montażem o podobnym zakresie jak wymaga przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł z brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia): - dokumentów dot. sprawdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale Va pkt 1. i rozdziale Vaa niniejszej SIWZ a wymienionych w § 5 Rozporządzeniu w sprawie dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp (tj. spełnianie warunków udziału): a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. b) wykazu dostaw – wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.500,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (vide art. 45 ust. 6 lit. 50 ustawy Pzp). 3. Wadium: a) w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 70 1020 5226 0000 6302 0417 1708, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN 1/2016 na „DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM SPRZĘTU I URZADZEŃ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA SCENICZNEGO, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO, MULTIMEDIÓW ORAZ INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA WROCŁAWSKIEGO KLUBU FORMATY 54-615 WROCŁAW UL. SAMBORSKA 3-5.”. b) w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie - Wrocławscy Kameraliści Wrocław, ul. Ruska 46c, II piętro – zgloszenie do Głoównej Księgowej P. Krystyny Masłowskiej w godz. pon, wt, środa i piątek godz. 9.00-14.00 a czwartek od 11.00-15.00 4. Skuteczne wniesienie wadium następuje: a) w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3 lit. a) niniejszej SIWZ, b) w innych ww. formach poza pieniężną z chwilą złożenia go w miejscu wskazanym, przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3lit. b) niniejszej SIWZ, - jednak w obu ww. przypadkach ZAWSZE przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu wskazanym, przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3lit. b) niniejszej SIWZ, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, niezwłocznę, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 45 - 46).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy, z zastrzeżeniem postawień ust. 4 zdanie drugie, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej w ust. 2 i ust. 3. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich określonych w § 7 Umowy, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia: (i) z powodu zmiany terminów lub przestojów i opóźnień w zakończeniu prac budowlanych w siedzibie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy i Usługi - maksymalnie o czas przesunięcia realizacji prac budowlanych lub o czas przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 11 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy i Usługi – maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji lub innych podmiotów, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji; (iv) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy np. zamknięcie linii produkcyjnej dot. Sprzętu i dot. go urządzeń, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw i Usług - maksymalnie o czas trwania tych przyczyn, b) zmiana sposobu realizacji Umowy, wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na sposób realizacji Umowy - w zakresie wynikającym ze zmian przepisów bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia, c) zmiana parametrów Sprzętu i dot. go urządzeń w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Sprzętu oraz dot. go urządzeń i/lub wprowadzenia Sprzętu oraz dot. go urządzeń nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny dengo Sprzętu i dot. go urządzeń oraz tym samym łącznego wynagrodzenia Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu i dot. go urządzeń muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, d) w przypadku zmiany numerów katalogowych Sprzętu i dot. go urządzeń przez producenta. Dostarczony Sprzęt musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny dengo Sprzętu i dot. go urządzeń oraz tym samym łącznego wynagrodzenia Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu i dot. go urządzeń muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, e) wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji maksymalnie o okres przedłużenia terminu bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia, f) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (w szczególności warunków płatności wynagrodzenia) bez wzrostu wynagrodzenia albo też ze zmniejszeniem wysokości wynagrodzenia zgodnie z poniższymi postanowieniami: (i) na skutek zmiany terminów lub przestojów i opóźnień w zakończeniu prac budowlanych w siedzibie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy i Usługi, maksymalnie o czas przesunięcia realizacji prac budowlanych lub o czas przestojów i opóźnień, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego; (ii) na skutek nieuzyskania pełnego, planowanego dofinansowania, dotyczącego Dostaw do Wrocławskiego Klubu „Formaty” i tu: - zmniejszenia zakresu umowy w granicach nieotrzymanego dofinansowania z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikającego z różnicy w zapłaconych już Dostawach i tych niezapłaconych, - rozwiązania/odstąpienia od umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikającego z różnicy w zapłaconych już Dostawach i tych niezapłaconych; (iii) na skutek podjęcia przez Zamawiającego decyzji o zamianie określonego elementu Dostawy na inny podobny pod kątem funkcjonalności element Dostawy lub w przypadku rezygnacji z określonego elementu Dostawy - z jednoczesnym zmniejszeniem / zwiększeniem wynagrodzenia, wynikającego z różnicy w dokonanej zamianie elementu Dostawy lub zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikającym z rezygnacji z określonego elementu Dostawy. b) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT dla przedmiotu dostawy, w trakcie realizacji Umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. Zamawiający może dokonać zmian w Umowie również na podstawie przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2) – pkt 6) z uwzględnieniem postanowień art. 144 ust. 1a – ust. 3 ustawy Pzp tj.: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych niniejszej umowy (nie stanowiących zmian określonych w ust. 2 i ust. 3 niniejszego paragrafu), z zastrzeżeniem, iż nie będą one zmieniać warunków i treści złożonej oferty, zakresu i przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy, c) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, d) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. Powyższe zmiany nie wymagają formy pisemnej, jedynie potwierdzenia pocztą elektroniczną na adresy email, wskazane w § 8 ust. 10 i ust. 11 Umowy, która po wydrukowaniu stanowić będzie załącznik do Umowy.
Kryt 0 1) Cena oferty (brutto)
Kryt 0p 95.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/08/2016
Godzina składania wniosków 15:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)