Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN

Data publikacji 2020-03-31
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ulotki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527955-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku: plakatów, roll-upów, naklejek, zaproszeń, wkładek do zaproszeń, ulotek, folderów, katalogów, teczek konferencyjnych, bloków, plansz do ekspozycji, kalendarzy, informatorów oraz kopert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowania w zakresie druków, o których mowa w ust. 1, będą zlecane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego i w terminach określanych każdorazowo dla danego zlecenia przez Zamawiającego. Wzór formularza zlecenia określa Załącznik nr 3 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b106b91f-ade1-48ff-84c6-9a3f411d6c82
Biuletyn 527955-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 16365090000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Adres strony url www.ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny organ władzy publicznej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipn.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IPN, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN
Numer referencyjny BAG-10/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku: plakatów, roll-upów, naklejek, zaproszeń, wkładek do zaproszeń, ulotek, folderów, katalogów, teczek konferencyjnych, bloków, plansz do ekspozycji, kalendarzy, informatorów oraz kopert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowania w zakresie druków, o których mowa w ust. 1, będą zlecane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego i w terminach określanych każdorazowo dla danego zlecenia przez Zamawiającego. Wzór formularza zlecenia określa Załącznik nr 3 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 22140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa (2) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (zakresem) przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące drukowanie plakatów i/lub roll-upów i/lub ulotek i/lub zaproszeń o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do złożenia wykazu zawierającego co najmniej dwa (2) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (zakresem) przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące drukowanie plakatów i/lub roll-upów i/lub ulotek i/lub zaproszeń o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 Pzp, a ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:. 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiany terminu realizacji umowy oraz terminu realizacji danego zamówienia (zlecenia), jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jego treścią i celem, 2. Z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w Umowie, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji danego zamówienia (zlecenia)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)