Dostawa licencji, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia obsługi badań klinicznych (CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573869-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia badań klinicznych (klasy CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Dostawę, instalację i uruchomienie Systemu, zgodnego z Specyfikacją Wymagań Techniczno-Funkcjonalnych (Załącznik nr 2 do Siwz), systemu operacyjnego, oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający udostępni Wykonawcy infrastrukturę informatyczną w postaci rozwiązania sprzętowego i wirtualizacyjnego. Zamawiający informuje, że nie posiada żadnego oprogramowania, w tym systemowego
i bazodanowego, które zostanie wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia dlatego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszelkie niezbędne oprogramowanie.
b. Wykonanie analizy i dokumentacji przedwdrożeniowej mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do pełnego wdrożenia Systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz określenie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu, oraz opracowanie szczegółowego harmonogramu prac związanych z realizacją Umowy.
c. Przeprowadzenie testów walidacyjnych FAT i UAT.
d. Opracowanie pełnej dokumentacji dotyczącej wdrożenia Systemu i przekazanie jej Zamawiającemu nie później niż przed zakończeniem wdrożenia.
e. Przeszkolenie pracowników i administratorów Systemu Zamawiającego do poprawnej
i efektywnej pracy w nowym Systemie, a administratorów dodatkowo do skutecznego zarządzania Systemem.
f. Udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z całego Systemu oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania przynajmniej dla 10 jednoczesnych zalogowanych użytkowników.
g. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot Umowy, o którym mowa na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez uwag.
2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy:
Etap I:
- analiza przedwdrożeniowa i koncepcja wdrożenia
- prace programistyczne i wdrożeniowe wg specyfikacji wymagań
- testy walidacyjne FAT - dostawa min. 3 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu
Etap II:
- testy walidacyjne UAT i dokumentacja walidacyjna zgodnie z metodologią GAMP5
- dostawa min. 7 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu
- szkolenie użytkowników i administratorów
- dostarczenie Instrukcji obsługi systemu, dokumentacji technicznej systemu, procedury walidacji systemu i nadzoru nad bezpieczeństwem systemu.
2.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
2.4. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019r. w kwocie 11 998 121,30 zł.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ee98a4d-fc5f-423a-bfec-b5a9ead8dbf8
Biuletyn 573869-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url https://www.umed.wroc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umed.wroc.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umed.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia obsługi badań klinicznych (CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-87/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia badań klinicznych (klasy CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. Dostawę, instalację i uruchomienie Systemu, zgodnego z Specyfikacją Wymagań Techniczno-Funkcjonalnych (Załącznik nr 2 do Siwz), systemu operacyjnego, oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający udostępni Wykonawcy infrastrukturę informatyczną w postaci rozwiązania sprzętowego i wirtualizacyjnego. Zamawiający informuje, że nie posiada żadnego oprogramowania, w tym systemowego i bazodanowego, które zostanie wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia dlatego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszelkie niezbędne oprogramowanie. b. Wykonanie analizy i dokumentacji przedwdrożeniowej mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do pełnego wdrożenia Systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz określenie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu, oraz opracowanie szczegółowego harmonogramu prac związanych z realizacją Umowy. c. Przeprowadzenie testów walidacyjnych FAT i UAT. d. Opracowanie pełnej dokumentacji dotyczącej wdrożenia Systemu i przekazanie jej Zamawiającemu nie później niż przed zakończeniem wdrożenia. e. Przeszkolenie pracowników i administratorów Systemu Zamawiającego do poprawnej i efektywnej pracy w nowym Systemie, a administratorów dodatkowo do skutecznego zarządzania Systemem. f. Udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z całego Systemu oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania przynajmniej dla 10 jednoczesnych zalogowanych użytkowników. g. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot Umowy, o którym mowa na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez uwag. 2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy: Etap I: - analiza przedwdrożeniowa i koncepcja wdrożenia - prace programistyczne i wdrożeniowe wg specyfikacji wymagań - testy walidacyjne FAT - dostawa min. 3 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu Etap II: - testy walidacyjne UAT i dokumentacja walidacyjna zgodnie z metodologią GAMP5 - dostawa min. 7 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu - szkolenie użytkowników i administratorów - dostarczenie Instrukcji obsługi systemu, dokumentacji technicznej systemu, procedury walidacji systemu i nadzoru nad bezpieczeństwem systemu. 2.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 2.4. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019r. w kwocie 11 998 121,30 zł.
Cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustalił maksymalne terminy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I – do 30.11.2020r. Etap II – do 28.02.2021r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 3 dostawy wraz z wdrożeniem i walidacją oprogramowania w obszarze GxP zgodnie z metodologią GAMP5 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Siwz
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Specyfikacja Wymagań Techniczno-Funkcjonalnych (wzór – załącznik nr 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii); 5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Dodatkowe funkcjonalności oferowanego systemu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji systemu informatycznego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)