Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej we Wrocławiu z podziałem na części.

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Mleko i śmietana,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609792-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 158100009, 150000008, 33110002, 155100006, 156133001, 158960005, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PrzedmiotemzamówieniajestSukcesywnadostawaproduktówspożywczychdlapotrzebSzkoły Podstawowej nr 1 we Wrocławiu z podziałem na części, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zamówieniezostałopodzielonena9częściszczegółowoopisanychwZałącznikunr2doSIWZ– Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z grupami asortymentowymi i tak w ramach realizacji zamówienia będą dokonywane sukcesywne dostawy następujących produktów:
2.1.Pieczywo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
2.2.Mięso zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
2.3.Artykuły spożywcze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.4.Wyroby gotowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.5.Świeże ryby wyciskane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.6.Nabiał zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
2.7.Produkty zbożowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.8.Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
2.9.Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
3. Warunkidostaw:
3.1. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47c0bf62-65de-464b-a413-709692e409da
Biuletyn 609792-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej
Regon 69236300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 171986836,
Zamawiajacy fax 717984336
Zamawiajacy email sekretariat.sp001@wroclawskaedukacja.pl,
Adres strony url http://sp1.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://sp1wroclaw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp1wroclaw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej ul. Nowowiejska 78 50-315 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej we Wrocławiu z podziałem na części.
Numer referencyjny ZP/PN/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu PrzedmiotemzamówieniajestSukcesywnadostawaproduktówspożywczychdlapotrzebSzkoły Podstawowej nr 1 we Wrocławiu z podziałem na części, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zamówieniezostałopodzielonena9częściszczegółowoopisanychwZałącznikunr2doSIWZ– Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z grupami asortymentowymi i tak w ramach realizacji zamówienia będą dokonywane sukcesywne dostawy następujących produktów: 2.1.Pieczywo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.2.Mięso zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.3.Artykuły spożywcze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.4.Wyroby gotowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.5.Świeże ryby wyciskane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.6.Nabiał zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.7.Produkty zbożowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.8.Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.9.Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 3. Warunkidostaw: 3.1. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiotzamówienianależydostarczaćsukcesywniewedługzgłoszonegozapotrzebowania w trakcie trwania umowy na adres Zamawiającego, tj.: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej, ul. Nowowiejska 78, 50-315 Wrocław, Zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie zgłaszane telefonicznie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego w terminach wynikających z potrzeby uzupełnienia danego towaru.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegające dostawie artykułów: Dla części 1: będących wyrobami piekarniczymi/ pieczywa o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 złotych brutto każda. Dla części 2: będących dostawą mięsa oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto każda. Dla części 3: będących artykułami spożywczymi o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto każda. Dla części 4: będących wyrobami garmażeryjnymi wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto każda. Dla części 5: będących świeżymi rybami o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 złotych brutto każda. Dla części 6: Produktów mlecznych i nabiału o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto każda. Dla części 8: będących produktami mrożonymi lub głęboko mrożonymi o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto każda. Dla części 9: będących świeżymi owocami i warzywami o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, Wykonawca - Partner (w przypadku oferty wspólnej) oraz tzw. inny podmiot udostepniający potencjał w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. JeżeliWykonawcamasiedzibęlubmiejscezamieszkaniapozaterytoriumRzeczypospolitejPolskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016 roku poz. 1126)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst WzórumowystanowiZałączniknr6doSIWZ. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy zgodnie z zapisami w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiającyoświadcza,iżzgodniezart.144ust.1pkt.1ustawyPrawozamówieńpublicznych, przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym ustępie okoliczności oraz określa warunki tych zmian: 1) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a. b. c. 2) a. b. c. przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług; zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; Zmiany osobowe w przypadku: zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego. zmianapodwykonawcy,przypomocy,któregoWykonawcawykonujeprzedmiotumowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca. powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) na etapie składania ofert lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 3) Zmiany asortymentowe: a. W przypadku, gdy producent jakiegokolwiek produktu asortymentowego zaprzestanie jego produkcji lub dokona zmiany w składzie bądź gramaturze, Strony mają prawo dokonać aktualizacji zakresu asortymentowego dostawy, wymieniając produkt na równoważny o składzie zbliżonym bądź tożsamym z opisem przedmiotu zamówienia z postępowania o udzielenie zamówienia, b. Wykonawca w przypadku braku pojedynczych pozycji asortymentowych, które można zastąpić innymi produktami, o tym samym składzie (innych producentów niż wskazanych w ofercie) ma prawo po uzyskaniu zgody Zamawiającego dokonać zmiany w dostawie. 4) Pozostałe zmiany: a. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); b. wprzypadkuzmianywysokościobowiązującejstawkipodatkuVAT,wsytuacji,gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla produktów objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże 13 wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano. c. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; d. przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; e. obniżeniewynagrodzeniaWykonawcy; f. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; g. zmianaalborezygnacjazPodwykonawcy,przypomocy,któregowykonawcawykonuje przedmiot umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. h. zmianarachunkubankowegoWykonawcy. 4. Aneks zostanie zawarty w terminie do 14 dni od złożenia wniosku przez Wykonawcę i jego zaakceptowanie przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy pieczywa do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.1 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Pieczywo", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mięsa do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Mięso", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Artykuły spożywcze", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby gotowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy wyrobów gotowych garmażeryjnych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.4 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Wyroby gotowe", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Świeże ryby zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są dostawy świeżych ryb. Jakość przyjmowanego surowca musi odpowiadać normom handlowym oraz wymaganiom specyfikacji wewnętrznej zamawiającego, czyli właściwości środków spożywczych określonych jako pożądane – stan idealny do małych odchyleń. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku niespełnienia wymagań surowiec zostaje zwrócony do dostawcy a fakt odnotowany w formularzu reklamacyjnym. Znakowanie artykułów spożywczych musi zapewnić ich pełną identyfikowalność. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia nastąpi odmowa przyjęcia. Na opakowaniu musi być zaznaczona nazwa gatunkowa ryby. Materiał opakowaniowy i transportowy dopuszczony do kontaktu z żywnością. Ryby świeże najlepiej w dostawie w lodzie, płat z mięsa ryby o nieregularnej wielkości i kształcie, oddzielony od pozostałych części anatomicznych ryby. Filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, na skórze dopuszcza się przeźroczysty śluz. Powierzchnie cięć gładkie, bez poszarpanych krawędzi nie dopuszcza się pozostałości wnętrzności. Tkanka mięsna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku ryb, dla łososi dopuszcza się różową
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Nabiał zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy nabiału do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.6 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Nabiał", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) .
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty zbożowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy produktów zbożowych i mącznych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.7 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Produkty zbożowe", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mrożonek do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.8 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. produkty mrożone", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mrożonek do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.8 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. produkty mrożone", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.9 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. warzywa i owoce", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania. Warzywa i owoce mają być I klasy jakości świeże, jędrne bez plam i oznak zepsucia czy uszkodzeń mechanicznych. Przydatność warzyw i owoców do spożycia powinna być nie krótsza niż 3 dni. Produkty całe, zdrowe; nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia; czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych; wolne od szkodników; wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; bez obcych zapachów i/lub smaków; dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe. Opakowanie musi zawierać: nazwa i adres pakującego i wysyłającego; nazwa produktu (jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz); nazwa odmiany i typu handlowego w zależności od produktu; kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna; klasa jakości; wielkość (jeśli sortowano według wielkości). Ponadto stopień rozwoju i jakość produktów powinny być takie, aby mogły wytrzymać transport i manipulacje, oraz dotrzeć do miejsca przeznaczenia zachowując zadowalającą jakość.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.9 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. warzywa i owoce", stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania. Warzywa i owoce mają być I klasy jakości świeże, jędrne bez plam i oznak zepsucia czy uszkodzeń mechanicznych. Przydatność warzyw i owoców do spożycia powinna być nie krótsza niż 3 dni. Produkty całe, zdrowe; nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia; czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych; wolne od szkodników; wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; bez obcych zapachów i/lub smaków; dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe. Opakowanie musi zawierać: nazwa i adres pakującego i wysyłającego; nazwa produktu (jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz); nazwa odmiany i typu handlowego w zależności od produktu; kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna; klasa jakości; wielkość (jeśli sortowano według wielkości). Ponadto stopień rozwoju i jakość produktów powinny być takie, aby mogły wytrzymać transport i manipulacje, oraz dotrzeć do miejsca przeznaczenia zachowując zadowalającą jakość.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)