Dostawa mięsa i wędlin

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
Miejscowość Wielgie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764620-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku B do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin według zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia 01.01.2021 do 31.12.2021. Miejsce realizacji dostaw, czyli siedziba Zamawiającego nie może być w odległości większej niż 30 km od siedziby Wykonawcy.
Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych.
W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami.
3.2. Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku B do SIWZ, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, które mogą wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty.
3.3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości innych niż podane w załączniku B do SIWZ.
3.4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8803327-de20-498b-9a91-55dcfe33671e
Biuletyn 764620-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem
Regon 91092308000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wielgie
Zamawiajacy kod pocztowy 87-603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 897 122
Zamawiajacy email Zpowiel@poczta.fm
Adres strony url zpowiel.biposwiata.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zpowiel.biposwiata.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak papierowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Placówek oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa i wędlin
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku B do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin według zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia 01.01.2021 do 31.12.2021. Miejsce realizacji dostaw, czyli siedziba Zamawiającego nie może być w odległości większej niż 30 km od siedziby Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 8:00 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami. 3.2. Dostawa mięsa i wędlin wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku B do SIWZ, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, które mogą wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu, czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty. 3.3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości innych niż podane w załączniku B do SIWZ. 3.4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)