Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2014 roku

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 09:00:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Miejscowość Ośno Lubuskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 236191 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 30000001, 150000008, 151000009, 155000003, 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w okresie od 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. z podziałem na 9 części:Część I - mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe, Część II - mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III - warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV - wyroby mleczarskie, nabiał, Część V - pieczywo, Część VI - wyroby garmażeryjne, Część VII - ryby i mrożonki, Część VIII - jaja, Część IX - pozostałe artykuły żywnościowe.
Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących załączniki od I do IX formularza ofertowego.Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do stołówek Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 oraz Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 20, sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówek związanych z organizacją roku szkolnego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane przez intendentów placówek szkolnych lub osoby do tego upoważnione przez dyrektorów placówek. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w placówkach oświatowych. Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno-sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r., Nr 171, poz. 1225, tekst jednolity z dnia 29.06.2010r. - Dz.U. Nr 136, poz. 914).
Ponadto przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z:- ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z poźn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; - ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 44, tekst jednolity z dnia 15.09.2005r. - Dz.U. Nr 187, poz. 1577). Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty spożywcze w pierwszym gatunku. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, wyroby garmażeryjne oraz jaja - świeże z bieżącej produkcji.
Warzywa, owoce, ziemniaki - świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Wyroby mleczarskie, nabiał, ryby i mrożonki, pozostałe artykuły żywnościowe według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanej przez zgłaszającego zapotrzebowanie dostawy i zużycia. Pieczywo świeże z bieżącej produkcji - maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do stołówek na okres do następnej dostawy. Wykonawca dostarczający mrożonki zobowiązuje się do użyczenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia zamrażarki - dotyczy stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię dostaw w ilości, terminie i w godzinach ustalonych przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Artykuły żywnościowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie lub pisemnie przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach od 6:00 do 14:00, za wyjątkiem poniższych grup produktów, które należy dostarczyć po szczegółowym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za zamówienie lub odbiór towaru, w godzinach od 6:00 do 7:30:
Część I - mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe, Część II - mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III - warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV - wyroby mleczarskie, nabiał, Część V - pieczywo, Część VI - wyroby garmażeryjne. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości dostaw w zestawieniach rodzajowo - ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy

Opis

Zgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 1 Formularza ofertowego dot. I części zamówienia. Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i wołowychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 2 formularza ofertowego dot. II części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa drobiowego, podrobów, wędlin drobiowychZgodnie z punktem 4 SIWZ oraz załącznikiem nr 3 formularza ofertowego dot. III części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę warzyw, ziemniaków, owocówZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 4 formularza ofertowego dot. IV części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów mleczarskich, nabiałuZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 5 formularza ofertowego dot. V części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pieczywaZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 6 formularza ofertowego dot. VI części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów garmażeryjnychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 7 formularza ofertowego dot. VII części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę ryb i mrożonekZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 8 formularza ofertowego dot. VIII części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę jajZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 9 formularza ofertowego dot. IX części zamówienia, zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pozostałych artykułów żywnościowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Ośno Lubuskie
Kod Pocztowy 69-220
Województwo lubuskie
Tel 95 7571338, 95 7575080
Fax 95 7571338, 95 7575080
Regon 59810459180000
E-mail zeas-osno@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Rodzaj zam inny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Wiedza Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy o wartości proporcjonalnej do wartości przedmiotu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy ująć dostawy o wartości proporcjonalnej do wartości przedmiotu zamówienia wykonane lub wykonywane w okresie jednego roku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1 - Oferta na wykonanie zamówienia wraz z załącznikami od I do IX (zestawienia rodzajowo-ilościowe);Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy);Podwykonawstwo - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy);Parafowany wzór umowy (załącznik nr 8).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
Adres uzyskania siwz Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, pokój nr 11
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 31/12/2014
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)