IFPS/88/12

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-07 09:00:00
Instytucja Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251583 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Ulica ul. Pstrowskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-943
Województwo mazowieckie
Tel 022 8356670
Fax 022 8355214
Internet www.ifps.org.pl
Regon 01169209600000
E-mail sekretariat@ifps.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Rozdział IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymienione w ust. 1 warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty wskazane w rozdziale V SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu doknana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złozonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Rozdział V Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SIWZ; 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.) winni oni złożyć: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania środków ochrony prawnej lub do reprezentowania wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z umocowaniemdo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w ust. 1 punkt 2 - 5 niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział VI Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1) i ofertę cenową (Załącznik Nr 1a).
Wiedza Rozdział IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymienione w ust. 1 warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty wskazane w rozdziale V SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu doknana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złozonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Rozdział V Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SIWZ; 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.) winni oni złożyć: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania środków ochrony prawnej lub do reprezentowania wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z umocowaniemdo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w ust. 1 punkt 2 - 5 niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział VI Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1) i ofertę cenową (Załącznik Nr 1a).
Potencjał Rozdział IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymienione w ust. 1 warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty wskazane w rozdziale V SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu doknana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złozonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Rozdział V Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SIWZ; 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.) winni oni złożyć: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania środków ochrony prawnej lub do reprezentowania wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z umocowaniemdo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w ust. 1 punkt 2 - 5 niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział VI Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1) i ofertę cenową (Załącznik Nr 1a).
Zdolne Rozdział IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymienione w ust. 1 warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty wskazane w rozdziale V SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu doknana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złozonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Rozdział V Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SIWZ; 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.) winni oni złożyć: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania środków ochrony prawnej lub do reprezentowania wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z umocowaniemdo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w ust. 1 punkt 2 - 5 niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział VI Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1) i ofertę cenową (Załącznik Nr 1a).
Sytuacja Rozdział IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymienione w ust. 1 warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty wskazane w rozdziale V SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu doknana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złozonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Rozdział V Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SIWZ; 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.) winni oni złożyć: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania środków ochrony prawnej lub do reprezentowania wykonawców wpsólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z umocowaniemdo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w ust. 1 punkt 2 - 5 niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział VI Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1) i ofertę cenową (Załącznik Nr 1a).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w Umowie mogą być dokonane tylko w przypadku: 1) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli; 2) wystąpienia okoliczności: a) spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, b) będących następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) będących wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będących następstwem działania organów administracji publicznej, które mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 3) zmiany przedmiotu świadczenia polegającej na: a) zmianie wielkości opakowania zbiorczego Produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy, b) zmianie ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych Produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 2 nie wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy i dokonywane będą na podstawie oświadczenia przedstawiciela Zamawiającego lub Wykonawcy, na ich dane wskazane w § 7 ust. 1, w jednej z następujących form: pisemnie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Strona, która otrzymała oświadczenie ma prawo odmówić wyrażenia zgody na dokonanie zmiany Umowy w terminie do 3 dni licząc od dnia otrzymania oświadczenia o tej zmianie. Brak reakcji Strony po otrzymaniu oświadczenia oznacza wyrażenie zgody na dokonanie zmiany Umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz bip.ifps.org.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego pok 101 parter
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego pok 101 parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)