Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu eInclusion - Lubartów bez barier

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-07 11:30:00
Instytucja Miasto Lubartów
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251981 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego nw. materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. eInclusion - Lubartów bez barier wykonanych zgodnie z ustalonymi wymogami:
1) Podkładka pod mysz - 150 szt.,
2) Długopis metalowy z niebieskim wkładem I - 2000 szt.,
3) Długopis metalowy z niebieskim wkładem II - 500 szt.,
4) Bawełniana torba z uchwytami w naturalnym kolorze z nadrukiem - 500 szt.,
5) Parasol - 400 szt.,
6) Smycz z nadrukiem - 200 szt.,
7) Kubek - 200 szt.,
8) Zestaw odblaskowy dla dzieci - 1200 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Lubartów
Ulica ul. Jana Pawła II 12
Nr domu 12
Miejscowość Lubartów
Kod Pocztowy 21-100
Województwo lubelskie
Tel 081 8552273
Fax 081 8552016
Internet www.lubartow.pl
Regon 43101938800000
E-mail wrg@um.lubartow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, z których każde obejmowało dostawę materiałów promocyjnych lub reklamowych o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każde
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty płnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, powodującymi konieczność zmiany niniejszej umowy, 3) zmiany każdego z elementów umowy, o ile zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, 4) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów, b) przyczyny obiektywne - niezależne od stron umowy i nie dające się przewidzieć w momencie podpisania umowy, c) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja terminów realizacji przedmiotu umowy 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://umlubartow.bip.e-zeto.eu/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane w ramach projektu eInclusion - Lubartów bez barier współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)