Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware na potrzeby Izby Celnej w Krakowie

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-06 08:30:00
Instytucja Izba Celna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252233 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302312009, 302480009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest podzielona na 7 zadań dostawa sprzętu komputerowego oraz wsparcia technicznego (asysty) dla oprogramowania VMware.
Wartość poniżej 130.000,00 euro

Opis

Dostawa podzespołów komputerowych - 5 szt. dysków twardych
o następujących minimalnych parametrach:
Interfejs SAS 2
Pojemność 600GB
Prędkość obrotowa 10000 obr./min.
Pamięć cache 16 MB
Format szerokości 2,5 cale

wartość poniżej 130000 euroDostawa podzespołów komputerowych - 44 szt. pamięci SO-DIMM 2048MB DDRAM2 800MHz CL6 - współpracujących z notebookami IBM Lenovo ThinkPad T43

wartość poniżej 130000 euroDostawa podzespołów komputerowych - 29 szt. baterii LI-ION (akumulatorów) litowo-jonowych 4400mAh-5200mAh, gwarancja min. 1 rok - współpracujących z notebookami IBM Lenovo ThinkPad T43

wartość poniżej 130000 euroDostawa podzespołów komputerowych - 70 szt. myszek optycznych, przewodowych, liczba przycisków min. 2 szt. z rolką do przewijania, interfejs USB, gwarancja min. 2 lata, długość kabla min. 1,5m

wartość poniżej 130000 euroDostawa podzespołów komputerowych - 50 szt. klawiatur, interfejs USB, gwarancja min. 2 lata, długość kabla min. 1,5m

wartość poniżej 130000 euroDostawa podzespołów komputerowych - 10 szt. zasilaczy komputerowych ATX min. 2.0, standardzie EPS 12V o mocy min. 500W z certyfikatem 80PLUS, średnica wentylatorów 120mm

wartość poniżej 130000 euroDostawa wsparcia technicznego (asysty) dla oprogramowania VMware:
Wsparcie techniczne (support) na 1 rok:
Kod: VS5-ESP-BUN-G-SSS-C
Basic Support/Subscription VMware vSphere 5 Essentials Plus Kit for 1 year

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Krakowie
Ulica Al. Krasińskiego 11 B
Nr domu 11 B
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-111
Województwo małopolskie
Tel 012 6290200
Fax 012 4216757
Internet www.krakow.ic.gov.pl
Regon 00014373900000
E-mail sekretariat@kra.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2012
Wadium Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające certyfikat CE lub deklaracja zgodności z certyfikatem CE (dotyczy zadań od nr 1 do 6)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - zmiany terminów realizacji zamówienia wynikających z działania siły wyższej; - zmiany związane ze zmianami przepisów prawa powodującymi konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://krakow.ic.gov.pl/index.php/ogloszenia/52-zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b 31-111 Kraków, po złożeniu pisemnego wniosku z załączonym potwierdzeniem przelewu opłaty za druk SIWZ (7,00 zł) z powołaniem się na nr sprawy
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Izba Celna w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków - Dziennik Podawczy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)