Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-05 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252255 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie następującego sprzętu i oprogramowania informatycznego, o parametrach minimalnych i konfiguracji opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamówienie składa się z 3 zadań:
zadanie nr 1 - w ramach zadania 1 należy dostarczyć: 3 laptopy zwykłe, 2 profesjonalne laptopy, 2 skanery dużej wydajności,
zadanie nr 2 - w ramach zadania nr 2 należy dostarczyć: 29 stacji roboczych, 15 systemów operacyjnych, 6 pamięci do serwerów, 2 skanery słabszej wydajności,
zadanie nr 3 - w ramach zadania nr 3 należy dostarczyć: 4 stacje robocze o zwiększonej pamięci, 4 monitory

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Ulica ul. Chyliczkowska 14
Nr domu 14
Miejscowość Piaseczno
Kod Pocztowy 05-500
Województwo mazowieckie
Tel 022 7572741
Fax 022 7371158
Regon 01327098500000
E-mail inw@piaseczno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
Czas D
Data zakończenia 21/12/2012
Wadium dla zadania nr 1 - 500 zł, dla zadania nr 2 - 900 zł, dla zadania nr 3 - 200 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości minimum brutto (każde z nich): dla zadań nr 1, nr 2 - 15.000 zł, dla zadania nr 3 - 5.000 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dołącza do oferty dokumenty potwierdzajace, że: sprzęt został wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001, sprzęt posiada certyfikaty Microsoftu (dla komputerów i laptopów), certyfikaty Energy Star (dla komputerów i laptopów), deklaracje zgodności CE w języku polskimi, oraz dokumenty potwierdzajace, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w szczególności w zakresie: a) wynagrodzenia WYKONAWCY, jeżeli zmiana wynagrodzenia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO b) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od WYKONAWCY, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.piaseczno.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
Data składania wniosków 05/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)