Zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-06 09:45:00
Instytucja Urząd Gminy Wejherowo
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 476526 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301251105, 301921136, 301920001, 301992301, 301995005, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4, 4A do SIWZ,
Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych
i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 4 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci.
Artykuły biurowe wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ (przedmiot zamówienia) muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w tabeli (muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i nie noszące znamion użytkownika). Artykuły biurowe wykreślone w kolumnie tabeli (Nazwa typ i parametry artykułu oferowanego) muszą być dostarczone zgodnie z zapisem podanym w kolumnie (Nazwa artykułu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wybranych pozycji załącznika nr 4 do SIWZ stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe do Urzędu Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6 oraz do obiektu zlokalizowanego w Bolszewie, ul. Leśna 35 A sukcesywnie wg zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie, lub telefonicznie przez Zamawiającego w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia. Każda dostawa będzie dostarczona transportem Wykonawcy, rozładowana i wniesiona przez wykonawcę do wskazanego miejsca na jego koszt w ramach wskazanego w ofercie wynagrodzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Wejherowo
Ulica Os. Przyjaźni 6
Nr domu 6
Miejscowość Wejherowo
Kod Pocztowy 84-200
Województwo pomorskie
Tel 058 6779701
Fax 058 6779700
Regon 00054511300000
E-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Wiedza Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Potencjał Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki w udziału w postępowaniu, o których mowa w art.44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów no okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub 2) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń -oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 5 do SIWZ - Projekt Umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.ug.wejherowo.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo.
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo-sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)