Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

Data publikacji 2017-03-27
Data zakończenia 2017-04-04 11:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51656 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337119006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikami nr: 1A do SIWZ, 1B do SIWZ, 1C do SIWZ stanowiących jednocześnie Formularze cenowe.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje trzy pakiety asortymentowe (części zamówienia). Ofertę można złożyć na wszystkie części zamówienia łącznie albo w zakresie jednej lub więcej części zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach cenowych, dokumencie pn.: „Szczegółowe wymagania Zamawiającego” (załącznik do SIWZ) i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
4) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
5) W formularzach cenowych Wykonawca - w kolumnie 10, zobowiązany jest wpisać nazwę producenta i nazwę produktu oferowanego – zgodnie z wymaganiami i zapisami w poszczególnych formularzach cenowych dla pakietów I-III.
6) Rękojmia - okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.

Opis

Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Ulica dr. J. Babińskiego
Nr domu 29
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-393
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48(012)6524347
Fax +48(012)2621335
Email mjozefiak@babinski.pl
Adres strony url www.babinski.pl
Regon 000298554
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
Numer referencyjny ZP-8/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy - zał. nr: 1A – 1C do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: a) próbki oferowanego produktu/asortymentu, w następujących pakietach i pozycjach: Pakiet II: pozycje 1-6; Pakiet III: pozycje nr 21, 23 - 25. b) opisu oferowanego produktu/asortymentu, w postaci: - kart charakterystyki zawierających informacje zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r., oraz - aktualnych ulotek informacyjnych, asortymentów oferowanych w następujących pakietach i pozycjach: Pakiet I: pozycje 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14.
Wadium 1) Każda składana oferta w zakresie Pakietu II musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium dla Pakietu II wynosi – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 04.04.2017r.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i następować będą w drodze aneksu podpisanego przez obydwie Strony. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: 1) wskazanych w umowie terminów realizacji przedmiotu umowy, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmiany w „Formularzu cenowym” w zakresie rodzaju asortymentu polegające na wprowadzeniu nowocześniejszych zamienników w niezmienionej cenie w stosunku do cen wskazanych w „Formularzu cenowym”, w przypadku kiedy asortyment wskazany w „Formularzu cenowym” nie będzie dostępny na rynku, 3) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż ceny wskazane w „Formularzu cenowym”, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, 4) osób wskazanych w § 4 ust. 1. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w „Formularzu cenowym”, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentu wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. 6) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w „Formularzu cenowym”, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym formularzu, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w „Formularzu cenowym”, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w „Formularzu cenowym” z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 04/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)