Zadanie nr 1 Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów
Zadanie nr 2 Urządzenia, części i akcesoria do komputerów
1) ilość urządzeń komputerowych, części ,akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek zawartych w formularzach cenowych zostały podane obligatoryjnie tj. bez możliwości zmiany zamawianej ilości.
2) okres przydatności dostarczonych urządzeń komputerowych, części, akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3) ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną zmianie w okresie realizacji umowy.
2. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia
1) urządzenia komputerowe, części, akcesoria komputerowe i materiały eksploatacyjne do drukarek będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe , nieregenerowane tzn. wykonane z nowych elementów – nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych , nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, muszą mieć nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania , zaopatrzone w zabezpieczenia producenta (np. hologramy).
2) za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu , gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.
3) zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów.
4) jakość wydruku ,wydajność ,szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia , w którym będzie zainstalowany.
5) tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
6) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Oferowane materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy.
7) przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż materiał oryginalny oraz:
a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 , oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), co pozwoli zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko.
b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) którego wydajność zgodnie z normą ISO/IEC jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu,
d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e) który nie ogranicza współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników
z tuszem lub tonerem,
f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności,
g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów posiadających pojemności startowych.
9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać , że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż zalecane przez Zamawiającego.
10. Wykonawca oświadcza (w załączonym do oferty oświadczeniu), że ponosi koszt naprawy urządzenia do którego zastosowano materiał eksploatacyjny przez niego zaoferowany, a który nie spełnił w czasie użytkowania warunków technicznych producenta urządzenia.
11. Wykonawca gwarantuję, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie spowoduję utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone.
12. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość oraz niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek niekorzystnie odbiega od wymagań urządzeń do których są przeznaczone tusze, tonery, Wykonawca zobowiązuję się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia Zamawiającego o wadliwym produkcie ( email, fax, telefon). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
13. Wykonawca zobowiązuję się do pokrycia kosztów naprawy drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych uważa się pisemną opinię serwisu wykonującego naprawy sprzętu informatycznego. Naprawa uszkodzonego sprzętu (drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych ) zostanie przeprowadzona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia
(email, fax, telefon) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawa ponosi Wykonawca.
14. W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuję się do wymiany go na towar wolny od wad.
15. W razie bezskuteczności żądania wymiany wadliwego towaru na towar nowy (wolny od wad), Zamawiający jest uprawniony do dokonania zakupu nowego towaru o osoby trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Pozostałe zasady dotyczące przyjęcia, rozliczenia gwarancji przedmiotu zamówienia zawarto w projektach umów załączniki do SIWZ
Opiszgodnie z formularzem cenowymzgodnie z formularzem cenowym |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
|
Ulica |
ul. Główna
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Oleszno
|
Kod Pocztowy |
78-513
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
261474572
|
Fax |
261474571
|
Email |
16wog.zam.pub@ron.mil.pl
|
Internet |
www.16wog.wp.ml.pl
|
Adres strony url |
www.16wog.wp.ml.pl
|
Regon |
32099164900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.16wog.wp.ml.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.16wog.wp.ml.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PAPIEROWEJ
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
20
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla Zadania nr 1.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 zł.
Dla Zadania nr 2
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla zadania nr 1
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca:
wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej dwie dostawy każda o wartości 100000,00zł odpowiadające przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem należytego wykonania dostaw.
Dla zadania nr 2
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na tej podstawie zamawiający żąda:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 poz. 1574, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171);.
4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu
4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to,
że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności,
w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem
lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę
z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych
i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę
i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt. 3 ust 1 SIWZ.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako Spółka Cywilna albo uczestnicząc w Konsorcjum).
W przypadku oferty wspólnej:
1) wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2) ofertę składa (oraz podpisuje) pełnomocnik (np. Lider Konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców,
3) stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną.
8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(tj. Wykonawców określonych w art. 23 ust. 1 uPzp), zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 uPzp). Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy
od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
9.Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty
1) do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia
w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu
i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie załącznika do SIWZ. Informacje zawarte w załącznikach do SIWZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także załącznik do SIWZ dotyczące tych podmiotów.
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Załącznik do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia
lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) - wskazując jednocześnie znak lub tytuł postępowania, w którym zawarł wymagane informacje.
5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
6) zgodnie z art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp.
7) jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio
do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
8) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów (dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych), o których mowa w Rozdziale VI SIWZ (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, w tym składanych
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, w tym składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
10) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
11) jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
12) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w art. 25 ust. 1 Pzp.
13) jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Dla Zadania nr 1.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 zł.
Dla Zadania nr 2
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
3) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla zadania nr 1
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca:
wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej dwie dostawy każda o wartości 100000,00zł odpowiadające przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem należytego wykonania dostaw.
Dla zadania nr 2
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
grupa kapitałowa
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz dostaw, sytucaja finansowa
|
Wadium |
Dla Zadania nr 1: 13700,00zł
Dla Zadania nr 2 nie żąda wpłaty wadium
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:
- wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć
pomimo zachowania należytej staranności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych niżej w zakresie:
1) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy, przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w niniejszej umowie;
2) zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
3) inne zmiany w przypadku wystąpienia siły wyższej, w zakresie koniecznym do właściwej realizacji umowy oraz w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wynikającym z tej zmiany.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
11/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|