Utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT dla 19 obrębów ewidencyjnych gminy Pleszew.

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Powiat Pleszewski
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53167 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:1).utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych: Borucin, Bógwidze, Bronów, Chorzew, Grodzisko, Janków, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Pacanowice, Rokutów, Sowina, Sowina Błotna, Suchorzew, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi, Turowy, Zawady, Zawidowice, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938),oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2).wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT.
2.Zamówienie podzielono na 2 zadania: Zadanie nr 1: Utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Chorzew, Grodzisko, Janków, Pacanowice, Rokutów, Suchorzew, Turowy, Zawady oraz Zawidowice.Zadanie nr 2: Utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Borucin, Bógwidze, Bronów, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Sowina, Sowina Błotna, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi. 3.Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa. 4.Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.


Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest 1). utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych Chorzew, Grodzisko, Janków, Pacanowice, Rokutów, Suchorzew, Turowy, Zawady oraz Zawidowice, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938) oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2). wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT. 2. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa.3. Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest 1). utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych Borucin, Bógwidze, Bronów, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Sowina, Sowina Błotna, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938) oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2). wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT.
2. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa.3. Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Pleszewski
Ulica ul. Poznańska
Nr domu 79
Miejscowość Pleszew
Kod Pocztowy 63-300
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel +48627429652
Fax +48627429665
Email przetargi@powiatpleszewski.pl
Adres strony url www.powiatpleszewski.pl
Regon 250854808
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.starostwo.powiatpleszewski.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2017
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.starostwo.powiatpleszewski.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2017
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poznańska 79, 63 – 300 Pleszew, pokój nr 104 (sekretariat).
Numer referencyjny NR.272.2.2017
Rodz zam U
Okres2c 30/11/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2, w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi dla dowolnego PODGiK lub MODGiK, z których każda obejmowała swoim zakresem utworzenie bazy GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania, o długości minimum 70 km sieci każde opracowanie.Przez jedną usługę rozumie się jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy / kontraktu / zlecenia. Uwaga:W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów warunek musi spełniać jeden z podmiotów samodzielnie tzn. zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej wymaganej usługi, a drugi podmiot drugiej. 2.Dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2, w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazać iż będzie dysponować minimum 2 osobami, z których każda spełnia łącznie następujące wymagania: posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt. 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.) oraz posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj.w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy realizacji minimum 2 (dwóch) zakończonych usług, z których każda obejmowała swoim zakresem utworzenie bazy danych GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1).odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2). zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu 1). wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.2).dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 3).wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji – jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVII SIWZ.
Wadium Dla zadania nr 1: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 / 100. Dla zadania nr 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany ogólne: a). zmiana adresu / siedziby/ oznaczenia firmy wykonawcy; b).zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. 2.Niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), zmiana osób wskazanych w ofercie. Nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 3.Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy.4.Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany.6. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę.Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)