1.Przedmiotem zamówienia jest:1).utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych: Borucin, Bógwidze, Bronów, Chorzew, Grodzisko, Janków, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Pacanowice, Rokutów, Sowina, Sowina Błotna, Suchorzew, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi, Turowy, Zawady, Zawidowice, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938),oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2).wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT.
2.Zamówienie podzielono na 2 zadania: Zadanie nr 1: Utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Chorzew, Grodzisko, Janków, Pacanowice, Rokutów, Suchorzew, Turowy, Zawady oraz Zawidowice.Zadanie nr 2: Utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Borucin, Bógwidze, Bronów, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Sowina, Sowina Błotna, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi. 3.Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa. 4.Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Opis1.Przedmiotem zamówienia jest 1). utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych Chorzew, Grodzisko, Janków, Pacanowice, Rokutów, Suchorzew, Turowy, Zawady oraz Zawidowice, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938) oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2). wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT. 2. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa.3. Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest 1). utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych, w tym skanowanie i kalibracja analogowych map zasadniczych i sytuacyjno – wysokościowych dla obrębów ewidencyjnych Borucin, Bógwidze, Bronów, Kuczków, Lubomierz, Ludwina, Sowina, Sowina Błotna, Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015r., poz.1938) oraz włączenie tej bazy do krajowej bazy GESUT, o której mowa w art. 28a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2). wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT.
2. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7 Mapa.3. Szczegółowy zakres oraz obszar opracowania zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Pleszewski
|
Ulica |
ul. Poznańska
|
Nr domu |
79
|
Miejscowość |
Pleszew
|
Kod Pocztowy |
63-300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
+48627429652
|
Fax |
+48627429665
|
Email |
przetargi@powiatpleszewski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatpleszewski.pl
|
Regon |
250854808
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.starostwo.powiatpleszewski.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2017
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.starostwo.powiatpleszewski.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2017
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poznańska 79, 63 – 300 Pleszew, pokój nr 104 (sekretariat).
|
Numer referencyjny |
NR.272.2.2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2, w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi dla dowolnego PODGiK lub MODGiK, z których każda obejmowała swoim zakresem utworzenie bazy GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania, o długości minimum 70 km sieci każde opracowanie.Przez jedną usługę rozumie się jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy / kontraktu / zlecenia. Uwaga:W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów warunek musi spełniać jeden z podmiotów samodzielnie tzn. zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej wymaganej usługi, a drugi podmiot drugiej. 2.Dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2, w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazać iż będzie dysponować minimum 2 osobami, z których każda spełnia łącznie następujące wymagania: posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt. 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.) oraz posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj.w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy realizacji minimum 2 (dwóch) zakończonych usług, z których każda obejmowała swoim zakresem utworzenie bazy danych GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania.
Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1).odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2). zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1). wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.2).dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 3).wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji – jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVII SIWZ.
|
Wadium |
Dla zadania nr 1: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 / 100.
Dla zadania nr 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiany ogólne: a). zmiana adresu / siedziby/ oznaczenia firmy wykonawcy;
b).zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy.
2.Niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), zmiana osób wskazanych w ofercie. Nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 3.Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy.4.Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany.6. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę.Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|