Utworzenie interaktywnego systemu informacji i usług administracji elektronicznej opartego na tworzeniu i udostępnianiu zasobów cyfrowych Powiatu Nowosolskiego dla ludności

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-10 09:00:00
Instytucja Powiat Nowosolski
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53235 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

3.1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utworzenie interaktywnego systemu informacji i
usług administracji elektronicznej opartego na tworzeniu i udostępnianiu zasobów cyfrowych Powiatu
Nowosolskiego dla ludności” .
3.2 Przedmiot zamówienia podzielony na części:
CZĘŚĆ 1
Dostawa biblioteki zdigitalizowanego Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
(zwanego dalej PZGiK) z terenu Powiatu Nowosolskiego zawierającego zbiory danych tekstowych i
graficznych przeznaczonych do udostępniania przez Internet.
CZĘŚĆ 2.
Dostawa specjalistycznych aplikacji umożliwiających udostępnienie zasobu w formie e-usług.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3.4 Zastrzeżenie równoważności rozwiązań
Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Przez produkt
równoważny dla wyspecyfikwanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób
poprawny współpracuje z programami (oprogramowaniem aplikacyjnym,) posiadanymi przez
Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów (finansowych,
programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego
lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w
załączniku nr 1 do SIWZ. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że
dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, specyfikacjom technicznym, poświadcza
zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań
Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania
jakości opartych na odpowiednich normach europejskich bądź potwierdza odpowiednio stosowanie
przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
Z uwagi na to, że art. 30 ust. 5 ustawy pzp wyraźnie wskazuje na Wykonawcę, jako tego, który jest
zobowiązany wykazać, że rozwiązanie równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wynikające
z Opisu Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności
oferowanych produktów z wymogami specyfikacji, w przypadku wątpliwości oferowanego
rozwiązania.
Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów w warunkach produkcyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, iż w każdym momencie realizacji Przedmiotu Zamówienia
może zażądać zaprezentowania wszystkich Funkcjonalności wymaganych w SIWZ i zaoferowanych w
ofercie Wykonawcy, w terminach wymagalnych wynikających z przyjętego Harmonogramu.
Prezentacja i akceptacja Funkcjonalności wersji Systemu będzie wykonana w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Nowosolski
Ulica ul. Moniuszki
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67100
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 684 586 800
Fax 684 586 831
Email przetargi@powiat-nowosolski.pl
Adres strony url www.powiat-nowosolski.pl
Regon 97077758800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-nowosolski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-nowosolski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól Sekretariat – I piętro – pok.109
Numer referencyjny IF.272.04.2017
Rodz zam U
Okres2c 30/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA DOT.: DLA CZĘŚCI 1: DO 30.09.2017R.; DLA CZĘŚCI 2: DO 31.10.2017R.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał : dla CZĘŚCI 1 a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na archiwizacji dokumentów zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z utworzeniem ich bazy metadanych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla systemów używanych w ośrodkach dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej oraz b) posiada sprzęt skanujący formatu od A4 do A0 pozwalającego na przetworzenie (skanowanie) do 3500 egzemplarzy A4 dziennie (ze względu na występujące różne formaty w dokumentach PZGiK dokumenty formatu od A4 do A0 zostały przeliczone do formatu A4) ; dla CZĘŚCI 2 a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na zaprojektowaniu, zbudowaniu i wdrożeniu systemu bazodanowego, posiadającego interfejsy do systemów zewnętrznych oraz podsystem SIP o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, b) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na uruchomieniu sprzętu informatycznego o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, c) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na rozbudowie istniejącego lub wdrożeniu nowego systemu, zawierającego co najmniej moduły będące przedmiotem zamówienia, do prowadzenia PZGiK o łącznej wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto. Uwaga: 1 (jedno) zamówienie oznacza usługę wykonywaną w ramach jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że są to najważniejsze usługi, jakie powinien wykazać Wykonawca. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej z uslug, o których mowa powyżej. 4) zdolności zawodowej : Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia : dla CZĘŚCI 1 co najmniej 10 osobowym zespołem, w skład którego wchodzą osoby spełniają następujące wymagania: 1) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadający wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów archiwizacji dokumentów zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z utworzeniem ich bazy metadanych ; 2) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia z zakresu 1 i 2 Prawa geodezyjnego i kartograficznego; 3) minimum 7 osób pełniący funkcję specjalista ds. skanowania , posiadających certyfikat z zakresu obsługi oferowanego systemu do obsługi PZGiK, wydany po 1 stycznia 2013 r. dla CZĘŚCI 2 1) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika projektu – posiadająca wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów teleinformatycznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto, posiadający ważny certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2. PMI lub równoważny; 2) minimum 2 osoby pełniące funkcję Inżyniera projektu ,posiadająca wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów teleinformatycznych o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto; każda z osób musi posiadać ważne certyfikaty: a) certyfikat ITIL Foundation Examination, lub inny równoważny potwierdzający wiedzę w zakresie znajomości metodyki zarządzania projektami, b) certyfikat MCSE Server Infrastructure lub równoważny tzn. certyfikat poziomu co najmniej inżynierskiego potwierdzający znajomość oferowanego serwerowego systemu operacyjnego oraz zdanie egzaminu w ogólnoświatowym ośrodku testowym akredytowanym przez producenta oferowanego oprogramowania, c) certyfikat MCSASQL Server w wersji co najmniej 2012 lub równoważny tzn. certyfikat poziomu co najmniej inżynierskiego potwierdzający znajomość oferowanego serwera baz danych oraz zdanie egzaminu w ogólnoświatowym ośrodku testowym akredytowanym przez producenta oferowanego oprogramowania, d) certyfikat PRINCE 2 Practitioner lub inny równoważny potwierdzający wiedzę w zakresie znajomości metodyki zarządzania projektami, e) certyfikat administratora użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania GEO-INFO wystawiony przez jego producenta potwierdzający znajomość administracji oprogramowaniem z którym Wykonawca będzie integrował oferowane rozwiązanie, f) certyfikat CISA organizacji ISACA potwierdzający znajomość zagadnień z zakresu audytu systemów informatycznych lub certyfikat równoważny, wystawiony przez niezależną ogólnoświatową jednostkę certyfikującą, lub inny równoważny potwierdzający wiedzę w zakresie znajomości sprzętu teleinformatycznego i bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej, lub inne równoważne potwierdzające wiedzę w zakresie znajomości sprzętu teleinformatycznego, bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej. 7 4) minimum 2 osoby pełniące funkcję Analityk/architekt – posiadające wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów teleinformatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, służącej do realizacji usług on-line wartości 5) minimum 1 osoba pełniący funkcję Administratora , która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w administrowaniu środowiskiem systemów operacyjnych, Uwaga : Jedna osoba nie może pełnić kilku funkcji. Uwaga: Wszelkie wartości pieniężne, potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, podane w dokumentach załączonych do oferty Wykonawcy w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego według stanu na dzień, w którym wystąpiło dane zdarzenie finansowe, podając datę, numer tabeli i kurs.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę dokumentu w postaci wydruku z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego stanowiącego informację odpowiadając odpisowi aktualnego z rejestru przedsiębiorców pobraną na podstawie art.4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2013r., poz.1203 z późn. zm.), a dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej mającego moc zaświadczenia o wpisie w CEIDG na podstawie art.38 ust.4 i 5 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013r., poz.672 z późn. zm.); b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. – zgodnie z załącznikiem nr 7; b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 6; c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami– załącznik nr 8.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty –wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wg załącznika nr 2a , 2b– stosownie do CZĘŚCI; 3) wypełnione i podpisane Oświadczenie , że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór załącznik nr 11 . Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat-nowosolski.pl informacji , o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp : 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 19.1Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 19.2 ZMIANY UMOWY „1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp, przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w przypadku, gdy : 22 a) nastąpi zmiana strony umowy – Wykonawcy - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT, wówczas zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto o którym mowa w § 7 ust 1.; d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; e) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy; f) zmiany miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego; g) nastąpi zmiana osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji przedmiotu umowy. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w SIWZ; h) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; i) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm ), Kodeksu cywilnego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez właściwy sąd dla siedziby Zamawiającego.”
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny brutto.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)