Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Narodowy Instytut Audiowizualny
|
Ulica |
ul. Wałbrzyska
|
Nr domu |
3/5
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02739
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 380 49 00
|
Fax |
22 380 49 01
|
Email |
przetargi@nina.gov.pl; Magdalena.Jakubczak@nina.gov.pl
|
Adres strony url |
www.nina.gov.pl
|
Regon |
14023640600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nina.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
NInA_PN_2_2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
701/06/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
UWAGA: W przypadku podania wartości sumy gwarancyjnej od odpowiedzialności cywilnej w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy:
A. dysponują zespołem projektowym składającym się z co najmniej:
a) 2 administratorów systemów z doświadczeniem co najmniej 3-letnim w pracy przy utrzymywaniu i wdrażaniu systemów VOD i systemów dystrybucji materiałów audiowizualnych w internecie,
b) 3 programistów (w tym 2 programistów backendowych i 1 frontendowy) posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu obiektowym, w programowaniu we frameworku .NET, procesach bazodanowych, programowaniu interfejsów oraz systemów zarządzania treściami,
c) 1 specjalisty ds. technicznego przetwarzania i udostępniania multimediów posiadającego co najmniej roczne doświadczenie zawodowe oraz wiedzę z zakresu transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych oraz systemów zabezpieczeń dystrybuowanych w internecie multimediów,
d) 1 specjalisty ds. architektury systemów informatycznych posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu, instalowaniu i konfigurowaniu systemów informatycznych i środowisk serwerowych,
e) 1 specjalisty UX posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy projektowej opartej na badaniach użytkowników i projektowaniu interfejsów,
f) 1 grafika posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu projektów graficznych projektów internetowych,
g) 1 project managera posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi,
h) 1 zastępcy project managera posiadającego co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi.
B. wykonali/wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a) 2 usługi hostingu, utrzymania i SLA portalu VOD wraz z platformą do zarządzania, kodowania i dystrybuowania plików wideo w internecie, o wartości co najmniej 120 000,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda z usług, obejmujących łącznie poniższe zakresy:
i. dystrybucję umożliwiającą użytkownikom internetowym odtwarzanie plików audiowizualnych (audio i video) z wykorzystaniem przynajmniej jednej z następujących technologii – streamingu live, streamingu, streamingu http bądź progressive download,
ii. obsługę kanału dystrybucji materiałów audiowizualnych (polegającą m.in. na stosowaniu zabezpieczeń dostępu np. typu DRM, kodowanie plików audiowizualnych i udostępnianie użytkownikom internetowym plików video w ilościach powyżej 1000 plików w ramach jednego projektu internetowego),
b) 2 usługi, o wartości co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda z usług, polegające na stworzeniu lub modyfikacji portalu VOD tj. ogólnodostępnej aplikacji webowej (strony internetowej opublikowanej w protokole http lub https) oraz administrującego nią systemu zarządzania treściami audiowizualnymi dystrybuowanymi w portalu VOD, przy czym wskazana na dowód posiadania doświadczenia i zrealizowania usługi stworzona lub zmodyfikowana strona internetowa powinna być działająca i dostępna publicznie na dzień złożenia oferty (możliwa do obejrzenia przez Zamawiającego) oraz powinna udostępniać w publicznym dostępie pliki wideo w liczbie ponad 100.
Usługi, wymienione w niniejszym punkcie b) muszą obejmować swoim przedmiotem co najmniej jednokrotną realizację każdego z poniższych działań, przy czym działania te nie muszą zostać zrealizowane w ramach jednej usługi. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji wszystkich poniższych działań w ramach 2 wskazanych usług:
i. stworzenie lub wykonanie modyfikacji frontendu strony internetowej w wersji na ekrany komputerowe oraz w wersji responsywnej dostosowanej do urządzeń mobilnych: tabletu i smartfona;
ii. utrzymywanie lub modyfikacja API platformy do transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych zintegrowanej poprzez to API z zewnętrznym publicznie dostępnym systemem informatycznym (np. stroną internetową);
iii. modyfikację lub konfigurację i wdrożenie CMSa we frameworku .NET do obsługi wskazanej strony internetowej oraz zarządzania i udostępniania materiałów audiowizualnych na niej publikowanych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych dokumentów:
1) Wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu usługi i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji – załącznik nr 7 do SIWZ;
2) Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były/są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej;
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym pkt. 2 ppkt 2.
3) Wykaz osób – druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 8 do SIWZ.
4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego Zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowany zostanie kurs ostatnio ogłoszony przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 1 – 3 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
3. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy:
1) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – tj. datą i godziną wskazaną w Rozdziale XII pkt. 2 SIWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 t.j.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 07 1130 1017 0020 1462 0720 0003 w Banku Gospodarstwa Krajowego w tytule przelewu podając:
„Wadium w postępowaniu nr: NInA_PN_2_2017, prowadzonym przez Narodowy Instytut Audiowizualny”.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać jednoznacznie nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, kopię dokumentu(-ów) należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu(-ów) stanowiącego(-ych) wadium należy umieścić w osobnej kopercie. Koperta zawierająca oryginał dokumentu(-ów) wadium powinna być umieszczona w kopercie z ofertą. Koperta powinna być opisana:
„Oryginał dokumentu wadium w postępowaniu NInA_PN_2_2017”.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) lub jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie lub nie złoży wadium przed terminem składania ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie Zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy.
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany Umowy:
1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Zamówienia lub terminu realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części Zamówienia. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.
3) zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
4) zamiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu Umowy,
5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
6) zamiany osób realizujących Zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w § 1 ust. 1 dla danej osoby oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego,
7) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
8) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej.
9) w przypadku zmiany nazwy lub formy prawnej Zamawiającego na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych.
2. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3):
1) w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 3), Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany w/w przepisów. Jeżeli w w/w 14 – dniowym terminie, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania Zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej;
3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy.
3. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie pisemnego aneksu.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|