Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do szkół prowadzonych przez Miasto Zabrze w ramach projektu NASZA JAKOŚĆ- TWOJA SZANSA- KOMPLEKSOWY PROGRAM ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-10 09:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Tablice,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55014 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323000006, 301952004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych do szkół prowadzonych przez Miasto Zabrze w ramach projektu NASZA JAKOŚĆ- TWOJA SZANSA- KOMPLEKSOWY PROGRAM ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO; realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020,Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego- Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Subregionu Centralnego
Zamówienie zostało podzielone na 11 części:

A. Część I- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt audiowizualny.
B. Część II- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt biurowy.
C. Część III- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt budowlany i elektronarzędzia.
D. Część IV- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt laboratoryjny i kontrolno-pomiarowy.
E. Część V- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w urządzenia podnośnikowe i przyrządy do naprawy i obsługi motocykli.
F. Część VI- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble.
G. Część VII- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt kuchenny i artykuły gospodarstwa domowego.
H. Część VIII- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w akcesoria fotograficzne.
I. Część IX- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w akcesoria fryzjerskie.
J. Część X- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt i akcesoria artystyczne.
K. Część XI- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w książki, filmy i słowniki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia audiowizualnego.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół :
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 17, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 3, ul. 3 Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych, pl. Traugutta 1 , Zabrze
• Zespół Szkół Mechaniczno- Samochodowych, ul. Franciszkańska 4 , Zabrze
• Zespół Szkół Specjalnych Nr 42, ul. Sienkiewicza 43, Zabrze
• Zespół Szkół Spożywczych, ul. Franciszkańska 13, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowy sprzęt biurowy.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół :
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 17, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 3, ul. 3 Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych, pl. Traugutta 1 , Zabrze
• Zespół Szkół Mechaniczno- Samochodowych, pl. Franciszkańska 4 , Zabrze
• Zespół Szkół Specjalnych Nr 42, ul. Sienkiewicza 43, Zabrze
• Zespół Szkół Spożywczych, ul. Franciszkańska 13, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowy sprzęt budowlany i elektronarzędzia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
• Zespół Szkół Specjalnych Nr 42, ul. Sienkiewicza 43, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowy sprzęt laboratoryjny i kontrolno-pomiarowy.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
• Zespół Szkół Spożywczych, ul. Franciszkańska 13, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowe urządzenia podnośnikowe i przyrządy do naprawy i obsługi motocykli.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 17, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowe meble.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 17, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 3, ul. 3 Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół Mechaniczno- Samochodowych, pl. Franciszkańska 4 , Zabrze
• Zespół Szkół Specjalnych Nr 42, ul. Sienkiewicza 43, Zabrze
• Zespół Szkół Spożywczych, ul. Franciszkańska 13, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowy sprzęt kuchenny i artykuły gospodarstwa domowego.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, Zabrze
• Zespół Szkół Specjalnych Nr 42, ul. Sienkiewicza 43, Zabrze
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowe akcesoria fotograficzne.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby Zespołu Szkół Nr 18.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowe akcesoria fotograficzne.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby Zespołu Szkół Nr 18.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i akcesoria artystycznych
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie książki, filmy i słowniki
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w stanie nadającym się do użytkowania do siedziby szkół:
• Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul.Zwrotnicza 11, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 17, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Zespół Szkół Nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
• Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych, pl. Traugutta 1 , Zabrze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Zabrze
Ulica Powstańców Śląskich
Nr domu 5-7
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 323733537
Fax 323733516
Email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Regon 276255520
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu NASZA JAKOŚĆ- TWOJA SZANSA- KOMPLEKSOWY PROGRAM ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO”
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zabrze.magistrat.pl ( po lewej stronie : Urząd Miejski, następnie: zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zabrze.magistrat.pl ( po lewej stronie : Urząd Miejski, następnie: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zabrzu, ul.Powstańców Śląskich 5-7,41-800 Zabrze, pok.219 II Piętro
Numer referencyjny BZP.271.17.2017.AZ
Rodz zam D
Okres2c 14/07/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się: • Dla Części I- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt audiowizualny nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie sprzętu audiowizualnego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. •Dla części II- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt biurowy nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie sprzętu biurowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla części III- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt budowlany i elektronarzędzia nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie sprzętu budowlanego i elektronarzędzi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla części IV- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt laboratoryjny i kontrolno-pomiarowy nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie sprzętu laboratoryjnego i kontrolno-pomiarowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części V- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w urządzenia podnośnikowe i przyrządy do naprawy i obsługi motocykli. nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie urządzeń podnośnikowych i przyrządów do naprawy i obsługi motocykli z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części VI- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającymi na dostawie mebli z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części VII- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt kuchenny i artykuły gospodarstwa domowego nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 18 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na dostawie sprzętu kuchennego i artykułów gospodarstwa domowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części VIII- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w akcesoria fotograficzne nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającymi na dostawie akcesoriów fotograficznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części IX- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w akcesoria fryzjerskich nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie akcesoriów fryzjerskich z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części X- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt i akcesoria artystyczne nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 7 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie sprzętu i akcesoriów artystycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , dla których została wykonana oraz załączyć dowody czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania. • Dla Części XI- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w książki, filmy i słowniki nie mniej niż liczbą 2 wykonanych dostaw, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 12 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie książek, filmów i słowników z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla których została wykonana oraz załączyć dowody (czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wyżej wymieniony warunek dotyczy Wykonawcy, niezależnie od tego czy złoży ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi następujące dokumenty: A) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. Zgodnie z art. 26 ust 6 p.z.p Zamawiający samodzielnie pobierze odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p., za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U 2014 poz. 1114, 2016 poz 352); B) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi dokumenty: A) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie wskazać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dostaw nadal wykonywanych; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, określone w SIWZ , składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. - czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 P.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową, lub ekonomiczną, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5.4.1 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 5.4.1 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika -do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia , w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w oparciu o następujące wymogi: A. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego sprzętu lub produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy, właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany. B. zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, C. wprowadzenie, podwykonawcy zaakceptowanego przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, D. ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, E. zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON. F. Zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia w przypadku, gdy obecny Wykonawca nie realizuje zadania zgodnie z zapisami umowy lub jego sytuacja prawna lub finansowa lub którego zasoby osobowe lub techniczne nie gwarantują terminowej lub prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia po wyczerpaniu środków przewidzianych w umowie, w przypadku widocznego braku poprawy sytuacji. Zmiana nstąpi na podstawie oświadczenia przesłanego wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający może powierzyć dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia: - jednemu z Podwykonawców za jego zgodą, za kwotę wynagrodzenia zgodnego z kwotą umowy z Wykonawcą pomniejszoną o koszt dostaw już wykonanych, - Wykonawcy, którego oferta zajęła drugie lub kolejne miejsce w ocenie ofert na etapie przetargu za jego zgodą. Wykonawca, którego oferta zajęła 3 lub kolejne miejsce może zostać wybrany w przypadku, gdy poprzednik nie wyraził zgody na zawarcie umowy. Warunkiem zawarcia umowy z nowym Wykonawcą jest wykazanie przez tego Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym przez SIWZ i potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, najpóźniej w terminie przed podpisaniem umowy. Wartość umowy zostałaby ustalona jako różnica ceny ofertowej pomniejszona o wartości brutto za pozycje już wykonane i powiększona o dodatek, za przejęcie budowy po poprzednim Wykonawcy i udzielenie gwarancji na cały przedmiot umowy, w tym na dostawy materiałów i urządzeń wykonanych i dostarczonych przez pierwotnego Wykonawcę. Kwota brutto dodatku zostałaby ustalona w drodze negocjacji i nie mogłaby przekraczać 50% różnicy ceny podanej w ofercie Wykonawcy, z którym Zamawiający chce zawrzeć umowę a ceną podaną w kolejnej ofercie. 3.2 W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany: A) Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy, B) Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, C) Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych, D) Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części V do SIWZ wzór umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)