Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
Nr domu |
2a
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-844
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8412743
|
Fax |
61 8412744
|
Email |
przetargi@po.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Regon |
630703410
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośednictwem operatra pocztowego lub kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
|
Numer referencyjny |
ZZP-2380-5/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/09/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje min. 1 pojazdem wyposażonym w pełni funkcjonalną (podnoszoną) platformą wyładunkową
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia o dysponowaniu min. 1 pojazdem wyposażonym w pełni funkcjonalną (podnoszoną) platformą wyładunkową
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą świadectwo Państwowego Zakładu Higieny zawierające ocenę i kwalifikację rodzajową zaoferowanej wody, (ważne w okresie trwania umowy), zgodnie z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85, poz. 466. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)zmiana terminu dostawy:
a) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy spowodowana siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności;
b) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca następstwem okoliczności leżących wyłącznie
po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
c) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności;
d) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
2)zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a)Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane np. wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach;
b)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
- pod warunkiem, że zmiana, o której mowa w lit. a i b nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a)wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Jeśli zmiany, o których mowa w lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem,
że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia;
2. Dopuszczalne są zmiany dotyczące realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) zmiana Wykonawcy spowodowałby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
2) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, z zachowaniem art. 144 ust 1d ustawy Pzp
- pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy i wykona obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust 1c ustawy Pzp.
3.Dopuszczalne są zmiany umowy jeżeli łącznie zostały spełnione następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust 1d ustawy Pzp.
4.Dopuszczalne jest zastąpienie Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia – nowym Wykonawcą jeżeli:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
- pod warunkiem, że w przypadku, o którym mowa w lit. a) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy, w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
5.Dopuszczalne są zmiany niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
6.Dopuszczalne są zmiany, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawi art. 11 ust 8 i jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, pod warunkiem że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy, a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust 1 d ustawy Pzp.
7.jeżeli dotyczy - dopuszczalna jest zmiana lub rezygnacja z innego podmiotu, o którym mowa w §1 ust. 4 umowy, na zasadach określonych w art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podmiot (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca przed planowaną rezygnacją z innego podmiotu winien złożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że spełnia on samodzielnie warunek udziału w postępowaniu w zakresie zasobów innego podmiotu, na które powoływał się w trakcie postępowania przetargowego. W przypadku zmiany innego podmiotu, Wykonawca, przed planowaną zmianą winien złożyć Zamawiającemu oświadczenie dotyczące nowego podmiotu potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające, że nowy podmiot spełnia warunek udziału w postępowaniu.
8.Inne zmiany:
1) zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy;
2) dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy (podmiotu trzeciego) o którym mowa w § 1 ust.4, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca ( lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
9.Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę warunków umowy. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiana umowy została zawarta z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp;
2 )Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
10.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
11.Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 6 |
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego, o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ.
2.pełnomocnictwo w oryginalne lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
2.1.ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
2.2.ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. oświadczenie złożone w oryginale, zwane dalej „oświadczeniem wstępnym”, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ;
4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, wskazywać jego rodzaj oraz okres na jaki odpowiedni zasób zostanie udzielony, a także charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału podpisanego przez ten podmiot.
Nadto:
1.Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
4. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5.Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|