1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz na potrzeby realizacji zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (Skarb Państwa)”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
a. Zadanie 1 – „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.”- szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 1 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
b. Zadanie 2 – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.” szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 2 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
c. Zadanie 3 – „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (Skarb Państwa).” szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 3 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku realizacji zadania 1 i 2 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w formie okresowych dostaw do lokalizacji przy ul. 3 Maja 9c, 83-400 Kościerzyna, każda w równej ilości w następujących dostawach:
a. Zadanie 1:
• I dostawa po zawarciu umowy – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę;
• II dostawa do 31 lipca 2017 r.– w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
• III dostawa do 31 października 2017 r. – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
b. Zadanie 2:
• I dostawa po podpisaniu umowy – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę;
• II dostawa do 30 września 2017 r.– w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
Zlecenie o którym mowa powyżej będzie wysłane elektronicznie, na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
4. W przypadku realizacji zadania nr 3 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane jednorazowo, w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia zawarcia umowy, do lokalizacji przy ul. 3 Maja 9c, 83-400 Kościerzyna.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur na każdą dostawę przedmiotu zamówienia o których mowa powyżej, po dostarczeniu:
• I, II lub III dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 1
• I lub II dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 2
• Jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 3
oraz podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń dla każdej dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie dostawę materiałów eksploatacyjnych zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg następującej zasady: Przy wskazaniu przez Zamawiającego „oryginał”, Wykonawca może dostarczyć jedynie oryginał. Przy wskazaniu przez Zamawiającego „zamiennik”, Wykonawca może dostarczyć oryginał lub zamiennik.
7. Wymagania dotyczące oryginalności tonera/ tuszu są konieczne ze względu na gwarancję i zobowiązania umowne do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, zalecanych przez producentów tego sprzętu.
8. Zamawiający za „oryginalne” materiały eksploatacyjne uzna takie materiały eksploatacyjne, które są zalecane przez producentów urządzeń (w tym również przez nich produkowane), w których mają być stosowane, tj. nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych oraz dostarczone w oryginalnych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: logo i nazwę producenta, opis zawartości – symbol (kod) oferowanego produktu (typ tonera/tuszu), listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony.
9. Zamawiający pod pojęciem „zamiennik” rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany.
10. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały biurowe oraz eksploatacyjne nie były produktem regenerowanym i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości ani też w części w skład innych materiałów.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w stosunku do zaoferowanych zamienników dołączył stosowne certyfikaty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych – potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe oraz eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem zamawiającego, i bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
13. Materiały eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta urządzeń, do których są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
14. Jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, faxów wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mail lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
16. Wymaga się, aby przedmiot zamówienia: był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta, był opakowany w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem.
17. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
|