1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w ramach projektu „Moja stara - nowa szkoła” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
ZADANIE 1 - zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem.
ZADANIE 2 - zakup i dostawa sprzętu, narzędzi i oprogramowania dydaktycznego.
ZADANIE 3 - zakup i dostawa sprzętu fotograficznego.
ZADANIE 4 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu do pracowni przedmiotowych do zespołów szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska.
4. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt, narzędzia, oprogramowanie i pomoce dydaktyczne wynosi 24 miesiące.
6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Opis1. Przedmiotem zadania 1 jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i
oprogramowaniem.
2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę:
a) 56 komputerów przenośnych,
b) 12 interaktywnych zestawów (tablica interaktywna z projektorem)
c) 10 urządzeń wielofunkcyjnych,
d) 59 tabletów,
e) 6 zestawów głośników do tablicy interaktywnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
1. Przedmiotem zadania jest zakup i dostawa sprzętu, narzędzi i oprogramowania
dydaktycznego.
2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę:
a) 1 zestawu do samodzielnego złożenia camera obscura;
b) 2 plansz interaktywnych do przyrody;
c) 1 zestawu ćwiczeń na tablicę interaktywną nt. czytania, pisania, liczenia;
d) 1 programu multimedialnego dla dyslektyków;
e) 1 programu multimedialnego nt. rozwoju kompetencji intelektualnych klasy I-III;
f) 1 programu multimedialnego dla klasy IV-VI nt. rozwoju kompetencji intelektualnych;
g) 3 bezprzewodowych systemów interaktywnych dla min. 20 osób z pilotami;
h) 1 programu multimedialnego dla nauczycieli klas 4-6 (scenariusze zajęć);
i) 1 programu multimedialnego z zadaniami tekstowymi z matematyki dla klas 1-6;
j) 1 programu multimedialnego – ćwiczeń interaktywnych dla klas 1-6 z matematyki;
k) 1 planszy interaktywnej – edukacja wczesnoszkolna;
l) 1 programu multimedialnego – ćwiczeń do zarządzania pracą terapeuty;
ł) 1 zestawu przyrządów do nauki języków obcych dla min. 16 uczniów+ nauczyciel;
m) 1 modułu interaktywnego oprogramowania edukacyjnego z konsolą sensoryczną;
n) 1 programu multimedialnego nt. zasad bezpieczeństwa w korzystaniu z nowych technologii
o) 1 programu multimedialnego nt. terapii i stymulacji rozwoju;
p) 1 programu multimedialnego do logorytmiki.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
1. Przedmiotem zadania jest zakup i dostawa sprzętu fotograficznego.
2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: 6 aparatów cyfrowych ze statywem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.3. do SIWZ.1. Przedmiotem zadania jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę:
a) 11 zestawów edukacyjnych - klocki do robotyki;
b) 2 zestawów pokazowych klocków do robotyki z oprogramowaniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.4. do SIWZ.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Dębnica Kaszubska
|
Ulica |
ul. Zjednoczenia
|
Miejscowość |
Dębnica Kaszubska
|
Kod Pocztowy |
76248
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
0-59 81-31-623
|
Fax |
0-59 81 31 634
|
Email |
J.krajewska@debnica.pl
|
Adres strony url |
www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
|
Regon |
77097980300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane w ramach projektu „Moja stara - nowa szkoła” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Dębnicy Kaszubskiej, 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, pokój nr 1 (Punkt Obsługi Klienta)
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zmawiający nie żąda
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2., 2.3. lub 2.4. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego wykonawca składa swoją ofertę;
1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt.12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zmawiający nie żąda
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1.1. ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych,
- o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane.
1.2. sprzętu, urządzeń, oprogramowania lub pomocy dydaktycznych zaoferowanych przez Wykonawcę, przy czym nowo wskazane materiały winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu danego zadnia.
2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|