Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielopolskiego w Poznaniu.

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-11 11:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56005 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391131008, 391120000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Ulica al. Niepodległości
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61714
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 626 70 80
Fax 61 626 70 81
Email kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Regon 63125781600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu PT-WRPO 2014+ projekt pn. Wsparcie potencjału organizacyjnego i instytucjonalnego WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny DA-IV-1.272.2.2017
Rodz zam D
Okres2c 35
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy(zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, a każda z tych dostaw obejmowała swym zakresem co najmniej dwa rodzaje asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy; 2.Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)-(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; 2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 4a do SIWZ – Formularz cenowy - potwierdzający oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny; 3.Fabryczny próbnik tkaniny tapicerskiej spełniającej parametry wyszczególnione w opisach mebli tapicerowanych. Załączony próbnik musi posiadać próbki minimum 30 różnych kolorów do wyboru, w tym minimum 6 odcieni szarości. Ponadto, próbnik ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli jest dedykowany (dotyczy pozycji 33, 35 i 38 SOPZ); 4.Wykonawca złoży do Zamawiającego wraz z ofertą po jednej sztuce gotowych próbek mebli wykonanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w następujących pozycji asortymentowych SOPZ: fotel obrotowy – pozycja nr 35 SOPZ, stół konferencyjny z Power Box’em – pozycja nr 37 SOPZ, krzesło konferencyjne na płozach – pozycja nr 38 SOPZ. Złożone próbki (pkt 3 i 4) będą stanowić treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Złożone próbki mebli (pkt 4) zostaną ocenione przez zamawiającego – również - pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji w kryterium oceny ofert „jakość”. Złożone próbki mebli będą stanowiły punkt odniesienia (weryfikacji) dla dostarczonych przez wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie, mebli. Złożone, przez wykonawcę - któremu udzielone zostanie zamówienie, próbki mebli zostaną zaliczone na poczet przyszłej dostawy mebli, zgodnie z zawartą umową. Pozostałym wykonawcom próbki złożonych przez nich mebli zostaną zwrócone niezwłocznie po udzieleniu przedmiotowego zamówienia; 5.Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 6.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 (słownie:piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej. 5.Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy(np. zmiana nr rachunku bankowego),zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kryt 0 Cena wykonania zamówienia
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Próbki, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3 pkt c) i d) SIWZ należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, hol główny.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)