| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego | 
							                									
						| Ulica | al. Niepodległości | 
							                									
						| Nr domu | 34 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Poznań | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 61714 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | wielkopolskie | 
							                									
						| Tel | 61 626 70 80 | 
							                									
						| Fax | 61 626 70 81 | 
							                									
						| Email | kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.umww.pl | 
							                							                									
						| Regon | 63125781600000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                									
						| Nazwa projektu programu | PT-WRPO 2014+ projekt pn. Wsparcie potencjału organizacyjnego i instytucjonalnego WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | ww.bip.umww.pl;zakładka:zamówienia publiczne | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | DA-IV-1.272.2.2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 35 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto. | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy(zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, a każda z tych dostaw obejmowała swym zakresem co najmniej dwa rodzaje asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
2.Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)-(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ(składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona;
2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż  300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1.Formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 4a do SIWZ – Formularz cenowy - potwierdzający oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny;
3.Fabryczny próbnik tkaniny tapicerskiej spełniającej parametry wyszczególnione w opisach mebli tapicerowanych. Załączony próbnik musi posiadać próbki minimum 30 różnych kolorów  do wyboru, w tym minimum 6 odcieni szarości. Ponadto, próbnik ma być opisany w sposób  nie budzący wątpliwości do jakich mebli jest dedykowany (dotyczy pozycji 33, 35 i 38 SOPZ);
4.Wykonawca złoży do Zamawiającego wraz z ofertą po jednej sztuce gotowych próbek mebli wykonanych zgodnie z wymaganiami opisanymi                                w następujących pozycji asortymentowych SOPZ: 
fotel obrotowy – pozycja nr 35 SOPZ,
stół konferencyjny z Power Box’em – pozycja nr 37 SOPZ,
krzesło konferencyjne na płozach – pozycja nr 38 SOPZ.
Złożone próbki (pkt 3 i 4) będą stanowić treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Złożone próbki mebli (pkt 4) zostaną ocenione przez zamawiającego – również - pod kątem i na warunkach opisanych  w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji  w kryterium oceny ofert „jakość”.
Złożone próbki mebli będą stanowiły punkt odniesienia (weryfikacji)                        dla dostarczonych przez wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie, mebli.
Złożone, przez wykonawcę - któremu udzielone zostanie zamówienie, próbki mebli zostaną zaliczone na poczet przyszłej dostawy mebli, zgodnie z zawartą umową. Pozostałym wykonawcom próbki złożonych przez nich mebli zostaną zwrócone niezwłocznie po udzieleniu przedmiotowego zamówienia;       
5.Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
6.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. | 
							                							                									
						| Wadium | Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 (słownie:piętnaście tysięcy złotych 00/100). | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.  
2.W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
3.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,                             na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
5.Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy(np. zmiana nr rachunku bankowego),zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
Stronami. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | Cena wykonania zamówienia | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 11/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 11:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | język polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                									
						| IV 6 6 | Próbki, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3 pkt c) i d) SIWZ należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, hol główny. | 
							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |