Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: „Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 – Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I – Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3 – Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych)

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-12 10:00:00
Instytucja Teatr Wielki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56197 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: „Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 – Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I – Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3 – Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych) z podziałem na 5 (pięć) części.
2. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Części. W ramach Części Zamawiający wymaga złożenia pełnej oferty (tj. na 100% pozycji w Części):
2.1. Część 1 – urządzenia skanujące;
2.2. Część 2 – infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem;
2.3. Część 3 – sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny;
2.4. Część 4 – oprogramowanie użytkowe;
2.5. Część 5 – urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów.
3. W ramach etapu I przewiduje się dostawę wraz z montażem następującej infrastruktury informatycznej:
3.1. Część 1 – Urządzenia skanujące:
a) skaner płaski – 1 szt.;
3.2. Część 2 – infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem:
a) serwer – 1 szt.
 oprogramowanie do obsługi serwera – 1 licencja,
 oprogramowanie do obsługi serwera, system operacyjny - 1 licencja,
b) macierz dyskowa z dyskami – 1 komplet;
c) switch z obudową – 1 szt.;
d) szafa rack – 1 szt.;
e) dyski do przenoszenia danych – 4 szt.
3.3. Część 3 – sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny:
a) sprzęt komputerowy dla administratora – 1 kpl.,
 oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla administratora (licencja bezterminowa) 1 szt.;
b) sprzęt komputerowy do czytelni – 1 kpl.,
 oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla czytelni (licencja bezterminowa) 1 szt.;
3.4. Część 4 – oprogramowanie użytkowe:
a) oprogramowanie biurowe do komputera dla administratora (licencja) – 1 szt.;
b) oprogramowanie biurowe do komputera do czytelni (licencja) – 1 szt.;
c) oprogramowanie do obróbki zdjęć dla administratora (licencja) – 1 szt.;
d) oprogramowanie do tworzenia grafiki dla administratora (program) – 1 szt.
3.5. Część 5 – urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów:
a) urządzenia bazowe do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 kpl;
b) aparat fotograficzny 1 szt.
c) materiały eksploatacyjne 1 kpl.
d) oprogramowanie do urządzenia do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 szt.
e) opieka serwisowa, instruktaż pracowników 1 kpl.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5. Dostawa będzie wykonywana zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Ewentualne użycie w SIWZ określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy, jakości, parametrów, cech i funkcjonalności sprzętu / oprogramowania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować sprzęt / oprogramowanie równoważne. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt / oprogramowanie, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne klasę, cechy i funkcjonalność nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego sprzętu / oprogramowania spoczywa na Wykonawcy (poprzez przedstawienie stosownych dowodów – np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienie parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego równoważnego sprzętu / oprogramowania).
7. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 30.20.00.00-1 (urządzenia komputerowe).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania przedpłat i zaliczek na realizację niniejszego zamówienia.
13. Podwykonawcy:
13.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
13.2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia.
14. Zamówienie jest realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
15. Przedmiot umowy jest realizowany zgodnie z umową nr UDA-RPLD.07.01.02-10-0007/16-00, zawartą w dniu 6 września 2016 roku, pomiędzy Województwem Łódzkim jako Instytucją Zarządzającą a Teatrem Wielkim w Łodzi, o dofinansowanie projektu pn.: „Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi”, zakwalifikowanego do dofinansowania na podstawie Uchwały nr 668/15 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 23 czerwca 2015 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 – Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne.


Opis

Część 1 – Urządzenia skanujące:
a) skaner płaski – 1 szt.
Część 2 – infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem:
a) serwer – 1 szt.
 oprogramowanie do obsługi serwera – 1 licencja,
 oprogramowanie do obsługi serwera, system operacyjny - 1 licencja,
b) macierz dyskowa z dyskami – 1 komplet;
c) switch z obudową – 1 szt.;
d) szafa rack – 1 szt.;
e) dyski do przenoszenia danych – 4 szt.
Część 3 – sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny:
a) sprzęt komputerowy dla administratora – 1 kpl.,
 oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla administratora (licencja bezterminowa) 1 szt.;
b) sprzęt komputerowy do czytelni – 1 kpl.,
 oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla czytelni (licencja bezterminowa) 1 szt.;
4. Część 4 – oprogramowanie użytkowe:
a) oprogramowanie biurowe do komputera dla administratora (licencja) – 1 szt.;
b) oprogramowanie biurowe do komputera do czytelni (licencja) – 1 szt.;
c) oprogramowanie do obróbki zdjęć dla administratora (licencja) – 1 szt.;
d) oprogramowanie do tworzenia grafiki dla administratora (program) – 1 szt.
Część 5 – urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów:
a) urządzenia bazowe do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 kpl;
b) aparat fotograficzny 1 szt.
c) materiały eksploatacyjne 1 kpl.
d) oprogramowanie do urządzenia do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 szt.
e) opieka serwisowa, instruktaż pracowników 1 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Teatr Wielki w Łodzi
Ulica Plac Dąbrowskiego
Nr domu 1
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90249
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 426 339 960
Fax 426 319 552
Email teatr@teatr-wielki.lodz.pl
Adres strony url http://www.operalodz.com
Regon 27919500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 – Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.operalodz.com/Zamowienia_publiczne,30
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Wielki w Łodzi, 90-249 Łódź, pl. Dąbrowsiego,wejście od ulicy Jarcza, parter, seretariat
Numer referencyjny DP/PN/04/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1) do 30 dni roboczych od podpisania umowy – dotyczy Części 1 -4; 2) do 45 dni roboczych od podpisania umowy – dotyczy Części 5.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1b, pkt 3 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje: 2.1. co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 21.000,00 (dwadzieścia jeden tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na Części 2 i 3), lub: a) w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2 – co najmniej 16.000,00 (szesnaście tysięcy) zł brutto każda, b) w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3 – co najmniej 5.000,00 (pięć tysięcy) zł brutto każda; 2.2. co najmniej dwie dostawy urządzeń do prezentacji 3D o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 5); 2.3. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1 – Zamawiający nie określa warunku; 2.4. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 4 – Zamawiający nie określa warunku. UWAGA 1: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia do dnia składania ofert (nie wartość całej umowy). UWAGA 2: Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5. Dla Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznej lub zawodowej. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 uPzp oraz o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, 6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w podpunktach od 1.1. do 1.3., Wykonawcy muszą spełnić łącznie. 9. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1b, pkt 3 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje: 1. co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 21.000,00 (dwadzieścia jeden tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na Części 2 i 3), lub: a) w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2 – co najmniej 16.000,00 (szesnaście tysięcy) zł brutto każda, b) w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3 – co najmniej 5.000,00 (pięć tysięcy) zł brutto każda; 2. co najmniej dwie dostawy urządzeń do prezentacji 3D o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda (w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 5); 3. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1 – Zamawiający nie określa warunku; 4. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 4 – Zamawiający nie określa warunku. UWAGA 1: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia do dnia składania ofert (nie wartość całej umowy). UWAGA 2: Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5. Dla Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-3.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu w załącznik nr 2d do SIWZ) – dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części5;
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ; 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ); 1.3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 1.4. dowód wniesienia wadium w sytuacji, gdy wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3 i/lub w Części 5); 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2c do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. karty katalogowe, opisy lub inne podobne materiały, potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów sprzętu / oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia, wraz z podaniem nazw oferowanego sprzętu / oprogramowania; 2. wydruk lub kopia certyfikatu lub innego dokumentu wydanego przez producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z zainstalowanym systemem komputerowym (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3); 3. wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik dla oferowanego procesora (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 2 i/lub w Części 3); 4. wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik dla oferowanej karty graficznej (dotyczy Wykonawców składających ofertę w Części 3). UWAGA! Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w ppkt. 3-4 w języku angielskim.
Wadium 1. W przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie w Części 2, w Części 3 oraz w Części 5 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.200,00 (słownie: trzy tysiące dwieście) złotych, lub: 1.1. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 2 – 1.300,00 (słownie: jeden tysiąc trzysta) złotych; 1.2. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 3 – 400,00 (słownie: czterysta) złotych 1.3. w przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 5 – 1.500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset) złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1, pkt 4 ppkt 4.7. SIWZ z zaznaczeniem „wadium – DP/PN/04/2017”, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.3. gwarancjach bankowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji oraz uwzględniać przesłanki określone art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców składających ofertę w Części 1 i/lub w Części 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy polegającej na zmianie adresu siedziby firmy, siedziby serwisu bądź zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6, pkt 2, ppkt. 2.3-2.4 SIWZ (pkt III.6, ppkt 3 i 4 niniejszego ogłoszenia) w języku angielskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)