Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Ulica |
ul. Słowackiego
|
Nr domu |
52/54
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01629
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5617624
|
Fax |
022 8330724
|
Email |
grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.sgsp.edu.pl
|
Regon |
00017341000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgsp.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgsp.edu.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
PN 6/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
20/07/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wzór oferowanego asortymentu zgodny/identyczny z produktem, który zostanie dostarczony na etapie realizacji umowy wraz z dołączona instrukcją użytkowania i konserwacji (jeżeli dotyczy) oraz kartą gwarancyjną zawierającą warunki gwarancji (odnosi się do wszystkich części zamówienia).
Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania, możliwy będzie odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą wzór asortymentu zostanie zwrócony po dokonanej dostawie przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego pozytywnego odbioru.
2. Ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z § 6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) – dotyczy asortymentu określonego w Częściach 1-6, 15 i 17.
3. Ważny certyfikat oceny typu WE dla oferowanego wyrobu wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną zawierający informacje o warunkach jego wydania, opisy i rysunki niezbędne do identyfikacji oferowanego przedmiotu. Jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, aktualne sprawozdanie z badań potwierdzające kontrolę jakości w ramach sprawozdania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną – zgodnie z § 40 lub § 41 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r. Nr 259, poz. 2173). Nie dotyczy Wykonawców, którzy uzyskali certyfikat WE w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed terminem otwarcia ofert – dotyczy asortymentu określonego w Części 1 - 5.
4. Ostatnie sprawozdanie/ raport z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE – dotyczy asortymentu określonego w Części 3.
Raport z badań ubrania specjalnego (ma zawierać co najmniej wyniki badań określone w tabeli w załączniku nr 2 do formularza oferty SIWZ dla Części 3).
5. Deklarację zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz wymaganiami stosownych norm. Deklarację zgodności WE wystawia producent lub jego upoważniony przedstawiciel – dotyczy asortymentu określonego w Części 1 – 5.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 8, 14, 16, 17.
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 15 w kwocie:
Część 1: 1000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych
Część 2: 200,00 zł, słownie: dwieście tysięcy złotych
Część 3: 5600,00 zł, słownie: pięć tysięcy sześćset złotych
Część 4: 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych
Część 5: 1400,00 zł, słownie: jeden tysięcy czterysta złotych
Część 6: 250,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych
Część 7: 130,00 zł, słownie: sto trzydzieści złotych
Część 9: 3500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych
Część 10: 700,00 zł, słownie: siedemset złotych
Część 11: 360,00 zł, słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych
Część 12: 120,00 zł, słownie: sto dwadzieścia złotych
Część 13: 550,00 zł, pięćset pięćdziesiąt złotych
Część 15: 200,00 zł, słownie: dwieście złotych
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS
tytułem: wadium w sprawie PN 06/17 – podać numer części, na które składana jest oferta.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia którejkolwiek z przyczyn określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości
i warunków dokonania takiej zmiany w formie aneksu do umowy, określonych poniżej, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części;
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o art. 142 ust. 5 Prawo zamówień publicznych, dokonanej w formie aneksu do umowy, w razie zmiany:
1) ustawowej stawki podatku VAT dotyczącej Przedmiotu Umowy,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części Przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego
w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy.
7. W takim przypadku Wykonawca w terminie do 30 dni może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem do Zamawiającego o wprowadzenie stosownych zmian w umowie. Ciężar udowodnienia zaistnienia zmian, o których mowa w ust. 1 lub ust. 2 oraz wpływu tych zmian na koszty wykonania Przedmiotu Umowy obciąża Wykonawcę.
8. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wykonujących Przedmiot Umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wykonujących Przedmiot Umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3.
10. Nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 Prawo Zamówień Publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy
(np. zmiana rachunku bankowego),
2) zmiana danych teleadresowych,
3) zmiana osób reprezentujących Strony,
4) zmiana danych osób wskazanych do kontaktu w sprawie realizacji umowy,
11. Wszelkie zmiany (istotne i nieistotne) niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena ofertowa
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy dla Części 1, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 13.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|