Budowa systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania Powiatu Pułtuskiego

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56273 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351200001, 722680001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie systemu składającego się z 21 punktów alarmowych zamontowanych na wyznaczonych budynkach. Punkty alarmowe będą wyposażone w syreny szczelinowe (generujące dźwięk syreny oraz komunikaty głosowe) o mocy 900W wraz z urządzeniami sterowania i kontroli. Każda gmina: Pułtusk, Pokrzywnica, Obryte ma mieć możliwość sterowania i kontroli punktów alarmowych na terenie swojej gminy. Powiat Pułtuski ( Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego ) ma mieć możliwość sterowania i kontroli punktów alarmowych na terenie powiatu. Z poziomu województwa ma być możliwe sterowanie punktami alarmowymi na terenie powiatu pułtuskiego.
2. System ma na celu zapewnienie alarmowania czyli natychmiastowego przekazania sygnału informującego o zagrożeniu skażeniem, skażeniu lub o sytuacji kryzysowej (np. powodzi), które zaistniały na skutek katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, działań antyterrorystycznych, zagrożenia wojennego lub wojny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w część III SIWZ.
3. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
Ulica ul. Białowiejska
Nr domu 5
Miejscowość Pułtusk
Kod Pocztowy 06-100
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 236 921 266
Email sekretariat@powiatpultuski.pl
Adres strony url www.powiatpultuski.pl
Podmiot2c Powiat Pułtuski, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, tel. 23 692 12 66
Regon 13037772900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Budowa systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania powiatu pułtuskiego” jest realizowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (Oś. Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku, działania 5.1. Dostosowanie do zmian klimatu)
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia Powiat Pułtusku - Lider - przeprowadza i udziela zamówienia.
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatpultuski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatpultuski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusku - kancelaria
Numer referencyjny OR.272.5.2017
Rodz zam U
Okres2c 60
Czas O
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe – wykaz osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykonał co najmniej 2 usługi spełniające wymogi Zamawiającego - wykaz usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu min. 2 usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na dostarczeniu i wdrożeniu systemu dźwiękowego ostrzegania i alarmowania przed zagrożeniami i sytuacjami kryzysowymi o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych i min. 3 lata doświadczenia zawodowego, 3) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł.
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359) 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 71 1020 1592 0000 2102 0263 7148
Czy wadium Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) gdy zmiana ma na celu usprawnienie realizacji umowy lub jest następstwem zmiany warunków organizacyjnych po stronie Zamawiającego, 2) konieczności zmiany sposobu wykonania umowy w celu jej prawidłowego wykonania i osiągnięcia realizacji Systemu; 3) konieczności wynikającej ze zmian wniosku o dofinansowanie ze środków UE, na podstawie którego Projekt jest realizowany; 4) koniecznej modyfikacji przedmiotu umowy w celu dostosowania go do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy zmiany te nie były znane w momencie publikacji ogłoszenia o zamówieniu; 5) koniecznej modyfikacji przedmiotu umowy w celu dostosowania go do zmian oprogramowania współpracującego z przedmiotem Umowy i będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz pozostałych uczestników Projektu; 6) koniecznej modyfikacji parametrów technicznych przedmiotu umowy w związku z postępem technicznym jak również zmianą przyjętych standardów, procedur lub norm - przy zachowaniu wymagań funkcjonalnych określonych w SIWZ, 7) konieczności zmian w zakresie rozwiązań przewidzianych w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 8) działania siły wyższej, zaistnienia klęski żywiołowej, działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę 9) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 10) zmiany terminu i sposobu wykonania umowy, w tym zmniejszenia zakresu umowy w przypadku: a) okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: wstrzymania finansowania projektu, b) braku możliwości prowadzenia prac w danej lokalizacji, c) zmiany wniosku, na podstawie którego projekt jest realizowany, d) przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy mających wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy np. zmiany wytycznych oraz innych dokumentów programowych, stanowisk Instytucji Zarządzającej lub innych regulacji określających zasady Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)