| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Izba Administracji Skarbowej w Opolu | 
							                									
						| Ulica | ul. Ozimska | 
							                									
						| Nr domu | 19 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Opole | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 45-057 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | opolskie | 
							                									
						| Tel | 77 454 00 67/70 | 
							                									
						| Fax | 77 456 43 13 | 
							                									
						| Email | is@op.mofnet.gov.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.opolskie.kas.gov.pl | 
							                							                									
						| Regon | 001022920 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | administracja rządowa terenowa | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.opolskie.kas.gov.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.opolskie.kas.gov.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Pisemnie | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | 1601-ILZ.260.7.2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 14 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert | 
							                							                							                							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy krzeseł odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. obejmujące dostawę krzeseł obrotowych lub krzeseł biurowych obrotowych, każda o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, przed udzieleniem zamówienia i w terminie określonym przez Zamawiającego przedstawia aktualne na dzień złożenia dokumenty:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedkłada na wezwanie Zamawiającego wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1) W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP).
2) Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przed udzieleniem zamówienia: 
1) oświadczenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148 poz. 973) oraz wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie w zakresie jakości mebli i materiałów użytych do ich produkcji,
2) certyfikatu potwierdzającego wymaganą klasę ścieralności tapicerki oferowanych krzeseł (zgodnie z normą (PN-EN ISO 12947-2),
3) atestu klasy higieniczności E1,
4) atest wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania do 110 kg (zgodnie z normą PN-EN 16139:2013-07),
5) próbki tkanin oraz kolorów. | 
							                									
						| Wadium | Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3500,00 (trzy tysiące pięćset zł 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych, 
4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
Treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.
Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 
1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000. W tytule przelewu należy wpisać Wadium - dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego oznaczenie sprawy 1601-ILZ.260.7.2017.Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP wykonawca składa wraz z ofertą. 
Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
10.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego, oznaczenie sprawy 1601-ILZ.260.7.2017.
12.Brak wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP. | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | Cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 11/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 11:00 | 
							                							                							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Le czy nast | Nie | 
							                							                									
						| Le czy nasta | Nie | 
							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie | 
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie | 
							                							                							                							                									
						| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |