1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Lipnica, powiat bytowski tj. Zespół Szkół w Lipnicy, Brzeźnie Szlacheckim i Borowym Młynie;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej dodatek nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi dodatek nr 2.
3. Koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni: do Zespołów Szkół w Lipnicy, Brzeźnie Szlacheckim i Borowym Młynie
b) miejscem dostaw są pracownie wymienione powyżej.
Zadanie 1: Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą nr 1 w dodatku nr 1)
Zadanie 2: Zestawy pomocy- edukacyjne gry planszowe (dodatek nr 3 do SIWZ)
Zadanie 3: Zestawy pomocy język niemiecki (dodatek nr 4 do SIWZ)
Zadanie 4: Zestawy pomocy język angielski (dodatek nr 5 do SIWZ)
Zadanie 5: Zestawy pomocy przyrodniczo-ekologiczne(dodatek nr 6 do SIWZ)
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
Podział na zadania:
Zadanie 1: Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą nr 1 w dodatku nr 1)
Zadanie 2: Zestawy pomocy- edukacyjne gry planszowe (dodatek nr 3 do SIWZ)
Zadanie 3: Zestawy pomocy język niemiecki (dodatek nr 4 do SIWZ)
Zadanie 4: Zestawy pomocy język angielski (dodatek nr 5 do SIWZ)
Zadanie 5: Zestawy pomocy przyrodniczo-ekologiczne(dodatek nr 6 do SIWZ)
Okres gwarancji: 12 miesięcy
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na 5 części.
Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 5 części.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dodatku nr 1 i 2 i 3, 4, 5, 6 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.
OpisPrzyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą nr 1 w dodatku nr 1)Zestawy pomocy- edukacyjne gry planszowe (dodatek nr 3 do SIWZ)Zestawy pomocy język niemiecki (dodatek nr 4 do SIWZ)Zestawy pomocy język angielski (dodatek nr 5 do SIWZ)Zestawy pomocy przyrodniczo-ekologiczne(dodatek nr 6 do SIWZ) |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Lipnica
|
Ulica |
Słomińskiego
|
Nr domu |
19
|
Miejscowość |
Lipnica
|
Kod Pocztowy |
77-130
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
598217091
|
Fax |
598218317
|
Email |
a.lukowicz@lipnica.pl
|
Adres strony url |
www.bip.lipnica.pl
|
Regon |
770979520
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Równe szanse na starcie, nr RPPM. 03.02.01-22-0139/15. współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lipnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej- za pośrednictwem operatora pocztwego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednitwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Lipnicy , ul.Józefa Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.bip.lipnica.pl
|
Numer referencyjny |
RIG.271.4.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
25
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji jest kryterium oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (DO OFERTY)
b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ);
- pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych);
- pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
- zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy
3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści
b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie
c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy
d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
4. Zmiana osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy
5. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
b. zmiana obowiązującej stawki VAT
c. zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawienia faktur, powstania obowiązku podatkowego itp.,
d. zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy
e. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonywania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
f. wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,
g. zmiana w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
9. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
Czy unieważnienie |
Nie
|