Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzany o numerze POIG/8.3/2011/ZPOM/199/11 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-07 10:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Dobrzanach
Miejscowość Dobrzany
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 478216 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 503000008, 724000004, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 62 zestawów komputerowych i sygnału internetowego do gospodarstw domowych i jednostek publicznych objętych projektem pt: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzany o numerze POIG/8.3/2011/ZPOM/199/11 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 62 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe przez 36 m-cy aktualizacja) ( 35 zestawów w gospodarstwach domowych na terenie gminy i 27 zestawów wraz z 15 urządzeniami wielofunkcyjnymi w jednostkach publicznych (12 lokalizacji) oraz serwis i modernizacja komputerów wraz z ubezpieczeniem sprzętu i dostępem do internetu przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

3. W razie konieczności wprowadzenia zmian składu grupy Beneficjentów Ostatecznych Projektu, Wykonawca zapewni przeniesienie i aktywację łącza internetowego na nowy adres zgodnie z Listą rezerwową lokalizacji Beneficjentów Ostatecznych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzany o numerze POIG/8.3/2011/ZPOM/199/11

4.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia jednostki centralnej komputera, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego informacją o współfinansowaniu sprzętu ze środków Unii Europejskiej. Wzór emblematu zostanie dostarczony przez Zamawiającego, Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

5.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia nowszych urządzeń niż zostały zaoferowane w ofercie, charakteryzujących się, co najmniej nie gorszymi parametrami, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, z zastrzeżeniem, że nie powoduje to zmiany przedmiotu Umowy oraz wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Dobrzanach
Ulica ul. Staszica 1
Nr domu 1
Miejscowość Dobrzany
Kod Pocztowy 73-130
Województwo zachodniopomorskie
Tel 0915620201 w. 37
Internet www.bip.dobrzany.pl
E-mail promocja@dobrzany.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium : - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym - w gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium należy wnieść w terminie do 07.12.2012 r. do godz.9:00 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: PKO BP SA Stargard Szczec. 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913 tytuł wpłaty: - Wadium wykluczenie cyfrowe
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał posiadanie uprawnień do wykonywania działalności telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Wiedza warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 100.000,00 zł. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających jej należyte wykonanie
Zdolne Zamawiający wymaga aby Wykonawca udowodnił dysponowanie odpowiednią siecią zapewniającą objęcie sygnałem internetowym miasto i gminę Dobrzany, warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz nadajników zapewniających dostęp do sieci internet dla miejscowości w gminie Dobrzany wraz z informacją na temat miejscowości objętych sygnałem z tego nadajnika
Sytuacja posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1)formularz ofertowy 2)zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy 3)Oświadczenie o okresie gwarancji w postaci podpisania formularza oferty 4)wykaz nadajników sygnału internetowego; 5)pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 6)Podwykonawcy 7)dowód wpłaty wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących okolicznościach: 1)Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2)Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Wdrażającą / Pośredniczącą II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, w szczególności zmiana terminu zakończenia przedmiotu zamówienia wynikająca ze zmiany harmonogramu wniosku z zastrzeżeniem, że łączny okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć 24 miesięcy. 3)Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej / Pośredniczącej II stopnia. 4)Gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów. 2.Zamawiający dokona zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy: 1)Zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o 2)okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. 3)W sytuacji opóźnienia otrzymania środków finansowych z Instytucji Wdrażającej /Instytucji Pośredniczącej II stopnia na finansowanie przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie termin płatności określony w § 5 pkt 1 Umowy o czas opóźnienia w przekazaniu środków finansowych Zamawiającemu. 4.Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu. 3.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 4.Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany umowy określone w SIWZ. Wprowadzenie zmian nastąpić może jedynie po powiadomieniu Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia otrzymania projektu zmian do umowy, nie wyrazi uzasadnionego sprzeciwu wobec proponowanych zmian.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.dobrzany.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski ul.Staszica 1, 73-130 dobrzany pok.5/6
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski, ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany, w pokoju nr 3/4 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe projektu pt: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzany o numerze POIG/8.3/2011/ZPOM/199/11 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)