Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2. Kształcenie ogólne. Zamówienie obejmuje:
1)zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z montażem zgodnego z wykazem pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK zgodnych z „Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020” dla szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Wieruszów przez Wykonawcę zamówienia w ilości i asortymencie:
a) jednostka centralna komputera przenośnego dla ucznia (zwana komputerem dla ucznia ) wraz z oprogramowaniem – 37 sztuk,
b) jednostka centralna komputera przenośnego dla nauczyciela (zwana komputerem dla nauczyciela ) wraz z oprogramowaniem – 12 sztuk,
c) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie – 5 sztuk,
d) tablica interaktywna z systemem mocowania i oprogramowaniem – 1 sztuka,
e) wizualizer – 1 sztuka,
f) rzutnik multimedialny – 17 sztuk,
g) ekran do projektora – 17 sztuk,
h) aparat fotograficzny – 4 sztuki,
i) odtwarzacz CD z głośnikami – 8 sztuk;
2) instalację oprogramowania.
2. Szczegółowy opis sprzętu elektronicznego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawem opcji objęte są jednostki centralne komputera przenośnego dla ucznia wraz z oprogramowaniem. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno kupi 37 sztuk jednostek centralnych określonych w ust. 1 pkt 1 lit. a,zaś dodatkowo Zamawiający może zakupić 12 sztuk jednostek centralnych komputera przenośnego dla ucznia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej.
4. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE;
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być wyprodukowany w roku 2016;
5) być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawnych osób trzecich;
6) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkownika w języku polskim;
7) posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w załączniku nr 1 do SIWZ;
8) posiadać serwis producenta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
9)posiadać gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru na sprzęt elektroniczny, z wyjątkiem tablicy interaktywnej, na którą udzielona gwarancja powinna być nie krótsza niż 60 miesięcy;
10) posiadać zapewniony czas reakcji w wyniku zgłoszenia gwarancyjnego nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu oraz zapewniony czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 5 dni roboczych lub zapewniony sprzęt zastępczy;
11) zapewnić dostępność serwisu pogwarancyjnego przez cały okres objęty gwarancją.
5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:
a)Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Wieruszowie, ul. Fabryczna 1 ,
98-400 Wieruszów;
b)Zespołu szkół Nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27, 98-400 Wieruszów;
c) Szkoły Podstawowej w Pieczyskach ul. Szkolna 3 Pieczyska , 98-400 Wieruszów;
d) Szkoły Podstawowej w Teklinowie Teklinów 21, 98-400 Wieruszów,
e) Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, ul. Szkolna 1, Wyszanów 98-400 Wieruszów.
6. Miejsce dostawy sprzętu będzie wskazane na piśmie przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy .
7. Zamawiający zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć Karty katalogowe w formie papierowej w języku polskim oferowanych sprzętów.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Burmistrz Wieruszowa
|
Ulica |
Rynek
|
Nr domu |
1-7
|
Miejscowość |
Wieruszów
|
Kod Pocztowy |
98-400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
+48627832610
|
Fax |
+48627832611
|
Email |
um@wieruszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
|
Regon |
250855392
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2. Kształcenie ogólne
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
ZI.271.9.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
04/05/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 200 tysięcy złotych brutto. W celu spełnienia powyższego warunku należy uzupełnić załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ
2.Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5do SIWZ
3.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ
4.Wykaz wykonanych głównych dostaw – załącznik nr 7 do SIWZ
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).).
3.Sposób przekazania:
Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty.
4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian:
1) przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zmiany:
a) kosztu wykonania usługi pod warunkiem jego obniżenia, lub zmiany:
- ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT lub nałożenia na Wykonawcę nowych podatków lub opłat, których w chwili składania oferty nie był obowiązany ponosić,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę;
b)siły wyższej.
W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie cen jednostkowych brutto jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie wynikającej z powołanych przyczyn.
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę;
w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca
4. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 Pzp.
|
Kryt 0 |
Cena za realizacje
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|