Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych i gimnazjum, dla których gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-13 11:00:00
Instytucja Burmistrz Wieruszowa
Miejscowość Wieruszów
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58931 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2. Kształcenie ogólne. Zamówienie obejmuje:
1)zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z montażem zgodnego z wykazem pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK zgodnych z „Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020” dla szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Wieruszów przez Wykonawcę zamówienia w ilości i asortymencie:
a) jednostka centralna komputera przenośnego dla ucznia (zwana komputerem dla ucznia ) wraz z oprogramowaniem – 37 sztuk,
b) jednostka centralna komputera przenośnego dla nauczyciela (zwana komputerem dla nauczyciela ) wraz z oprogramowaniem – 12 sztuk,
c) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie – 5 sztuk,
d) tablica interaktywna z systemem mocowania i oprogramowaniem – 1 sztuka,
e) wizualizer – 1 sztuka,
f) rzutnik multimedialny – 17 sztuk,
g) ekran do projektora – 17 sztuk,
h) aparat fotograficzny – 4 sztuki,
i) odtwarzacz CD z głośnikami – 8 sztuk;
2) instalację oprogramowania.
2. Szczegółowy opis sprzętu elektronicznego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawem opcji objęte są jednostki centralne komputera przenośnego dla ucznia wraz z oprogramowaniem. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno kupi 37 sztuk jednostek centralnych określonych w ust. 1 pkt 1 lit. a,zaś dodatkowo Zamawiający może zakupić 12 sztuk jednostek centralnych komputera przenośnego dla ucznia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej.
4. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE;
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być wyprodukowany w roku 2016;
5) być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawnych osób trzecich;
6) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkownika w języku polskim;
7) posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w załączniku nr 1 do SIWZ;
8) posiadać serwis producenta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
9)posiadać gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru na sprzęt elektroniczny, z wyjątkiem tablicy interaktywnej, na którą udzielona gwarancja powinna być nie krótsza niż 60 miesięcy;
10) posiadać zapewniony czas reakcji w wyniku zgłoszenia gwarancyjnego nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu oraz zapewniony czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 5 dni roboczych lub zapewniony sprzęt zastępczy;
11) zapewnić dostępność serwisu pogwarancyjnego przez cały okres objęty gwarancją.
5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:
a)Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Wieruszowie, ul. Fabryczna 1 ,
98-400 Wieruszów;
b)Zespołu szkół Nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27, 98-400 Wieruszów;
c) Szkoły Podstawowej w Pieczyskach ul. Szkolna 3 Pieczyska , 98-400 Wieruszów;
d) Szkoły Podstawowej w Teklinowie Teklinów 21, 98-400 Wieruszów,
e) Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, ul. Szkolna 1, Wyszanów 98-400 Wieruszów.
6. Miejsce dostawy sprzętu będzie wskazane na piśmie przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy .
7. Zamawiający zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć Karty katalogowe w formie papierowej w języku polskim oferowanych sprzętów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Burmistrz Wieruszowa
Ulica Rynek
Nr domu 1-7
Miejscowość Wieruszów
Kod Pocztowy 98-400
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel +48627832610
Fax +48627832611
Email um@wieruszow.pl
Adres strony url http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Regon 250855392
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2. Kształcenie ogólne
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny ZI.271.9.2017
Rodz zam D
Okres2c 04/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 200 tysięcy złotych brutto. W celu spełnienia powyższego warunku należy uzupełnić załącznik nr 7 do SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 2.Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5do SIWZ 3.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ 4.Wykaz wykonanych głównych dostaw – załącznik nr 7 do SIWZ
Wadium 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zmiany: a) kosztu wykonania usługi pod warunkiem jego obniżenia, lub zmiany: - ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT lub nałożenia na Wykonawcę nowych podatków lub opłat, których w chwili składania oferty nie był obowiązany ponosić, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; b)siły wyższej. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie cen jednostkowych brutto jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie wynikającej z powołanych przyczyn. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca 4. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 Pzp.
Kryt 0 Cena za realizacje
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)