Dzierżawa urządzeń drukująco - kopiujących.

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-19 10:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59122 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa:
1.1. 68 drukarek drukujących monochromatycznie,
1.2. 5 drukarek drukujących w kolorze,
1.3. 6 urządzeń wielofunkcyjnych drukujących monochromatycznie.

2. Dane techniczne urządzeń wymienionych w pkt. 3.1. SIWZ zawiera Rozdział IV SIWZ.

3. Urządzenia wymienione w pkt. 3.1. SIWZ winny być dostarczone do ośmiu siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, w następujących ilościach:
3.1. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Irysowa 19, 15 sztuk drukarek czarno-białych, 3 sztuki drukarek kolorowych, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych.
3.2. Dział Obsługi Mieszkańców Służewiec, ul. Smoluchowskiego 2, 7 sztuk drukarek czarno-białych, 1 drukarkę kolorową, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych.
3.3. Dział Obsługi Mieszkańców Wierzbno, ul. Kolberga 6, 15 sztuk drukarek czarno-białych.
3.4. Dział Obsługi Mieszkańców Wiśniowa, ul. Falęcka 10, 5 sztuk drukarek czarno-białych.
3.5. Dział Obsługi Mieszkańców Madalińskiego, ul. Wiśniowa 35, 11 sztuk drukarek czarno-białych, 1 urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe.
3.6. Dział Obsługi Mieszkańców Konduktorska, ul. Konduktorska 12, 9 sztuk drukarek czarno-białych, 1 urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe.
3.7. Dział Obsługi Mieszkańców Polkowska, ul. Polkowska 7, 5 sztuk drukarek czarno-białych.
3.8. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Tuchlińska 2, 3 sztuki drukarek czarno-białych, 1 drukarkę kolorową.

4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nieprzerwanego i ciągłego działania urządzeń oraz ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy:
5.1. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych w ciągu jednego dnia roboczego,
5.2. Wykonawca zobowiązuje się usuwania wad i przywrócenia prawidłowego działania urządzeń maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. Skrócenie ww. okresu jest jednym z kryteriów oceny ofert. Punkty w powyższym kryterium będą przyznawane zgodnie z treścią pkt. 19 SIWZ.

6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział III SIWZ.

7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ.

8. Wykonawca musi mieć zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osoby wykonujące wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia dotyczące zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika/kierowników prac objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje.

9. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty.

10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ulica ul. Irysowa
Nr domu 19
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02660
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 5493727, 5493737
Fax 225 493 737
Email zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
Adres strony url www.zgnmokotow.waw.pl
Regon 1085840700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zgnmokotow.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgnmokotow.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Waraszwy: ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa
Numer referencyjny ZGN/TZ/III/29/17
Rodz zam U
Szacunkowa wart zam calosc 20000.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że: 1. wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 usługi odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wydzierżawieniu sprzętu drukująco – kopiującego odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości dzierżawy 20.000,00 zł każda przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy. W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie części usług dla w/w usług o wartości 20.000,00 zł. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 1. zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem usług wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt. 1. samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że wykonawcy wykonali np. Wykonawca A jedną usługę z pkt. 8.1.3.1. SIWZ, a Wykonawca B dwie usługi z pkt. 8.1.3.1. SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. 2. tłumaczenia na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz usług, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.3. i pkt. 9.6.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716.); 5. tłumaczenia na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 6. informacje o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 7. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna się składać z: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ wraz , 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 6. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 6.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 6.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 6.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 8. formularz cenowy na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, UWAGA: W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacje techniczne producenta/producentów urządzeń drukująco – kopiujących potwierdzające, że oferowane urządzenia spełniają parametry techniczne określone w IV Rozdziale SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena z VAT za wykonanie całości zamówienia
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)