1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego wyposażenia pracowni digitalizacji składającego się z: komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 2 szt., komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne 1 szt., serwer 1 szt., serwer plików 1 szt., elektryczny system zawieszania tła 1 szt., namiot bezcieniowy 4 szt., głowica wideo 2 szt., głowica panoramiczna 1 szt., statyw 2 szt., urządzenie do fotografii 1 szt., aparat fotograficzny 1 zestaw 2 szt., obiektywy 1 zestaw 5 szt., lampa 1 zestaw 2 szt., aparat fotograficzny 2 zestaw 2 szt., obiektywy 2 zestaw 5 szt., lampa 2 zestaw 1 szt., kalibrator 1 szt., tester koloru 4 szt., modyfikator oświetlenia 2 szt., kolumna reprodukcyjna 1 szt., zestaw lamp 2 szt., sufitowe mocowanie oświetlenia 1 szt., skaner 3D 1 szt., repozytorium 1 szt., podświetlarka do slajdów 1 szt., stół niskociśnieniowy 1 szt., oprogramowanie do obróbki graficznej 2 szt., oprogramowanie pakiet biurowy 3 szt., oprogramowanie antywirusowe 4 szt., termo-higrometr 1 szt., folia polaryzacyjna 5m, filtr polaryzacyjny o średnicy 82 mm – 2 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 77 mm - 2 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 67 mm – 4 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 72 mm 1 szt., kabel sieciowy 3 szt.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i załączyć do oferty razem z formularzem ofertowym. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z SIWZ, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów. Załącznik stanowi integralną część oferty.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w OPZ w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
4. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Muzeum Historii Katowic
|
Ulica |
ul. Szafranka
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40025
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
322 562 134
|
Fax |
322 562 134
|
Email |
administracja@mhk.katowice.pl
|
Regon |
105124100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mhk.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mhk.katowice.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
MHK 03/04/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14/07/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) w zakresie dostawy wyposażenia do digitalizacji składającego się jednocześnie ze sprzętu komputerowego i zestawu fotograficznego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia,
tj. co najmniej 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w realizacji przynajmniej 1 projektu teleinformatycznego o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2. W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) w zakresie dostawy wyposażenia do digitalizacji składającego się jednocześnie ze sprzętu komputerowego i zestawu fotograficznego.
W przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia.
2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia,
tj. co najmniej 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w realizacji przynajmniej 1 projektu teleinformatycznego o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto
W przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie składane wraz z ofertą i jego zakres:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje:
1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w §5 SIWZ,
2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1-2 uPzp,
3) o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1-2 uPzp oraz stosownymi informacjami o tym, których warunków dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby,
4) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
5) o podwykonawcach – jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom – wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym paragrafie warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. Spełnianie warunków udziału przez konsorcjum.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunki określone w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późń. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr PL 02 1600 1055 0002 3212 1387 0001 z dopiskiem „Wadium znak sprawy MHK 03/04/17”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego nieodwołanie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie.
7. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a uPzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
3. Zamawiający dokona zmiany treści umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 poz.584, ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r., poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy oraz pozostałych terminów umowy;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących RPO WSL lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta dotyczyć może sposobu przeprowadzenia kontroli, wymagań określonych dla dokumentacji lub Zespołu kontrolnego i przeprowadzona może być jedynie w zakresie polegającym na dostosowaniu umowy do wytycznych dotyczących RPO WSL lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) konieczna będzie zmiana terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku, gdy postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia przedłuży się o czas uniemożliwiający realizację zamówienia w pierwotnym terminie, lub zmiana terminu zakończenia realizacji umowy spowodowana będzie czynnikami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, mającymi wpływ na jakość realizacji umowy lub osiągniecie celów umowy.
4) gdy w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów umowy, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
5) zmiany przedmiotu oferty Wykonawcy – w przypadku, gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę urządzenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż urządzenie będący przedmiotem oferty Wykonawcy oraz pozostałe warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian, istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania Umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
7. Elementy oferty, które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) powinny zostać umieszczone w odrębnej, zaklejonej kopercie (lub zabezpieczone w inny sposób), opisanej „tajemnica przedsiębiorstwa”, dołączonej do oryginału oferty. W treści oferty powinna zostać umieszczona informacja, że dany dokument jest zastrzeżony. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (art. 8 ust. 3 uPzp). Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Zgodnie z treścią art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) określona informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki, tj.:
nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
jest informacją techniczną, technologiczną, organizacyjną przedsiębiorstwa lub inną informacją posiadającą wartość gospodarczą,
przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności tej informacji.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|