Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Raszyn
|
Ulica |
ul. Szkolna
|
Miejscowość |
Raszyn
|
Kod Pocztowy |
05090
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
227 017 770
|
Fax |
227 017 778
|
Email |
zam.publ@raszyn.pl
|
Adres strony url |
www.bip.raszyn.pl
|
Regon |
54663800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.raszyn.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.9.2017.DC
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
03/07/201724/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw, polegającego na powtórzeniu dostaw tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.).
Zakres w/w dostaw będzie dotyczył dostaw sprzętu i elementów wyposażenia wnętrz tożsamych
z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdego z zadań objętych przedmiotem niniejszego postępowania.
W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu cenowego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjęte w złożonych przez Wykonawców ofertach.
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadań:
Zadanie nr 1 – od 3 lipca 2017 r. – nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r.
Zadanie nr 2 – od 24 lipca 2017 r. –nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r.
Zadanie nr 3 – od 24 lipca 2017 r. nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r.
Termin realizacji umowy - zostanie określony dla poszczególnych zadań przez wykonawców w ofercie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż:
- w zakresie sytuacji ekonomicznej:
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2
– w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
- w zakresie sytuacji finansowej:
Wykonawca winien wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) potwierdzone informacją banku lub spółdziel-czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1
– w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 i/lub 3 – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie
oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w tym co najmniej:
2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie mebli i innego wyposażenia wnętrz
o wartości, nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie sprzętu informatycznego
i elektrycznego o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie sprzętu AGD o wartości, nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
6.3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
6.3.2 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;
6.3.3 Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6.3.3 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
6.3.4 Oświadczenie wykonawcy o barku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej
o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy
6.3.5 Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z dnia 2016 r poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.1.1 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane bądź są wykonywane należycie.
UWAGA:
Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
6.1.2 Dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną odpowiednio dla poszczególnych zadań;
6.1.3 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy – określającą posiadane środki w wysokości odpowiednio dla poszczególnych zadań, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zgodnie z pkt. 5.7 SIWZ tj.: atesty, certyfikaty, karty katalogowe tj.:
6.2.1.1- certyfikaty bezpieczeństwa w/g obowiązujących norm i norm bezpieczeństwa (PN-EN1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych .
6.2.1.2- Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30, PN-F-06009:2001.
6.2.1.3- Certyfikat ISO 14001 dla producenta oferowanego sprzętu.
6.2.1.4- Deklaracje zgodności CE
|
Wadium |
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Zadanie nr 2 – 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)
Zadanie nr 3 – 500,00 zł (pięćset złotych)
8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
zgodnie z zapisami SIWZ
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku
wycofania przez producenta z rynku lub zaprzestania produkcji oferowanego urządzenia/
asortymentu.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 1 możliwa jest w szczególności
zmiana: sposobu wykonania, zmiany rozmiarów, sprzętu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku
rezygnacji z niektórych mebli/sprzętu.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmiany ilości wykazanej tj.:
1) zwiększenie ilości asortymentu do 20% wynagrodzenia dla danego zadania, co będzie możliwe
w wyniku zawarcia aneksu do umowy,
2) zmniejszenia ilości asortymentu.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku
zamiany ilości poszczególnych elementów w ramach tego samego zadania składającego się na przedmiotu umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
IV 6 6 |
Na ofertę składa się:
a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z wyceną – załączniki A’, B’, C’ wypełnione
zg. z załączonym wzorem – dla każdego z zadań, na które składana jest oferta oraz wypełnione załączniki dotyczące parametrów oferowanych mebli/ sprzętu informatycznego/ sprzętu AGD – odpowiednio załączniki A’’, B’’ i C’’;
b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy
w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ a złożone w postaci Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2.
d) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.
|