Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia 8-oddziałowego Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-21 10:30:00
Instytucja Gmina Raszyn
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60046 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla 8 – oddziałowego Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie
z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż mebli i innych elementów wnętrz
Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż sprzętu informatycznego i elektrycznego
Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż sprzętu AGD
Wymagania odnośnie realizacji zamówienia:
1. Wykonawca może na swój koszt po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego dokonać przed złożeniem oferty wizji lokalnej obiektu.
2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach podanych cen jednostkowych do dostarczenia, ubezpieczenia na czas transportu, montażu, ustawienia, podłączenia wszystkich wyszczególnionych w zestawieniach elementów wyposażenia, w przypadku podłączenia tablic interaktywnych i ekranu, kable powinny być umieszczone w korytkach wysokiej jakości estetycznej..
3. Wykonawca od momentu otrzymania kluczy do poszczególnych pomieszczeń ponosi za nie całkowitą odpowiedzialność, aż do momentu protokólarnego odbioru pomieszczeń zgodnie z §7 umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do ustalenia z Zamawiającym, kolorystyki wszystkich montowanych elementów wyposażenia, m. innymi tapicerki, blatów, okładzin, itd.
5. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do ustalenia z Zamawiającym miejsca ustawienia i instalacji mebli i sprzętu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń objętych montażem
i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie umożliwiającym pozostałym Wykonawcą wy-wiązania się z umowy.
7. Wymiary dla elementów do wbudowania i montażu lub zabudowy należy pobrać z natury przed ich wykonaniem, odstępstwa mogą wynosić +/- 10cm.
8. Wszystkie przedmioty wyposażenia składające się odpowiednio na zadanie winne być fabrycznie nowe.
9. Oferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych inwestycji.
10. Wykonawca zapewni montaż sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie w zakresie zasad obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu.
12. Wykonawca sporządzi listę zamontowanych/zainstalowanych mebli/sprzętu z podziałem dla każdego pomieszczenia, w którym przedmioty objęte dostawą zostaną umieszczone.

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH – na jedno wybrane lub kilka wybranych zadań.


Opis

Dostawa i montaż mebli i innych elementów wnętrz
zgodnie z opisami do SIWZDostawa i montaż sprzętu informatycznego i elektrycznego
zgodnie z załącznikami do SIWZDostawa i montaż sprzętu AGD
zgodnie z załącznikami do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Raszyn
Ulica ul. Szkolna
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05090
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 227 017 770
Fax 227 017 778
Email zam.publ@raszyn.pl
Adres strony url www.bip.raszyn.pl
Regon 54663800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.raszyn.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZP.271.1.9.2017.DC
Rodz zam D
Okres2c 03/07/201724/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw, polegającego na powtórzeniu dostaw tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). Zakres w/w dostaw będzie dotyczył dostaw sprzętu i elementów wyposażenia wnętrz tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdego z zadań objętych przedmiotem niniejszego postępowania. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu cenowego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjęte w złożonych przez Wykonawców ofertach.
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadań: Zadanie nr 1 – od 3 lipca 2017 r. – nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r. Zadanie nr 2 – od 24 lipca 2017 r. –nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r. Zadanie nr 3 – od 24 lipca 2017 r. nie później niż do dnia 24 sierpnia 2017 r. Termin realizacji umowy - zostanie określony dla poszczególnych zadań przez wykonawców w ofercie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Odnośnie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż: - w zakresie sytuacji ekonomicznej: Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 – w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań - w zakresie sytuacji finansowej: Wykonawca winien wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) potwierdzone informacją banku lub spółdziel-czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 i/lub 3 – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w tym co najmniej: 2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie mebli i innego wyposażenia wnętrz o wartości, nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; 2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie sprzętu informatycznego i elektrycznego o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; 2 (dwie) dostawy (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie sprzętu AGD o wartości, nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 6.3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 6.3.2 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności; 6.3.3 Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6.3.3 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6.3.4 Oświadczenie wykonawcy o barku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy 6.3.5 Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z dnia 2016 r poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu 6.1.1 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane bądź są wykonywane należycie. UWAGA: Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. 6.1.2 Dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną odpowiednio dla poszczególnych zadań; 6.1.3 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy – określającą posiadane środki w wysokości odpowiednio dla poszczególnych zadań, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zgodnie z pkt. 5.7 SIWZ tj.: atesty, certyfikaty, karty katalogowe tj.: 6.2.1.1- certyfikaty bezpieczeństwa w/g obowiązujących norm i norm bezpieczeństwa (PN-EN1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych . 6.2.1.2- Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30, PN-F-06009:2001. 6.2.1.3- Certyfikat ISO 14001 dla producenta oferowanego sprzętu. 6.2.1.4- Deklaracje zgodności CE
Wadium Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2 – 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych) Zadanie nr 3 – 500,00 zł (pięćset złotych) 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/ zgodnie z zapisami SIWZ
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku: 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wycofania przez producenta z rynku lub zaprzestania produkcji oferowanego urządzenia/ asortymentu. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 1 możliwa jest w szczególności zmiana: sposobu wykonania, zmiany rozmiarów, sprzętu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku rezygnacji z niektórych mebli/sprzętu. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmiany ilości wykazanej tj.: 1) zwiększenie ilości asortymentu do 20% wynagrodzenia dla danego zadania, co będzie możliwe w wyniku zawarcia aneksu do umowy, 2) zmniejszenia ilości asortymentu. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zamiany ilości poszczególnych elementów w ramach tego samego zadania składającego się na przedmiotu umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 6 Na ofertę składa się: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z wyceną – załączniki A’, B’, C’ wypełnione zg. z załączonym wzorem – dla każdego z zadań, na które składana jest oferta oraz wypełnione załączniki dotyczące parametrów oferowanych mebli/ sprzętu informatycznego/ sprzętu AGD – odpowiednio załączniki A’’, B’’ i C’’; b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ a złożone w postaci Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2. d) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)