1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielokrotnego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Przedmiot został podzielony na 15 części do SIWZ, tj.:
1) Część I – krzesełka kardiologiczne,
2) Część II – nosze próżniowe,
3) Część III – nosze płachtowe,
4) Część IV – worki samorozprężalne,
5) Część V – sprzęt do mierzenia ciśnienia,
6) Część VI – akumulatory i ładowarki do defibrylatora Lifepak,
7) Część VII –torby transportowe do defibrylatora Lifepak,
8) Część VIII – przewody EKG do defibrylatora Zoll,
9) Część IX – akumulatory do defibrylatora Zoll,
10) Część X – pokrowce na butle tlenowe,
11) Część XI – torby lekarskie,
12) Część XII – plecaki ratunkowe,
13) Część XIII – drobny sprzęt medyczny,
14) Część XIV – czujniki saturacji NONIN,
15) Część XV – czujniki palcowe do pulsoksymetru Masimo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznik nr 6 do SIWZ.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. krzesełek kardiologicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. noszy próżniowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. noszy płachtowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 10 szt. worków samorozprężalnych dla dorosłych i 5 szt. worków samorozprężalnych dla dzieci.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następującego sprzętu: aparaty ciśnieniowe dla dorosłych - 25 szt., aparaty ciśnieniowe dla dzieci - 15 szt., stetoskopy - 20 szt., mankiety do szybkiego przetaczania płynów - 30 szt., nożyczki ratownicze - 20 szt., stazy automatyczne do punkcji żył - 20 szt., opaski zaciskowe - 45 szt., gruszki do ciśnieniomierza - 30 szt., manometry do ciśnieniomierza - 30 szt., mankiety do ciśnieniomierza - 30 szt. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następującego sprzętu: akumulatory do defibrylatora Lifepak 15 - 5 szt.; akumulatory do defibrylatora Lifepak 12 - 20 szt., ładowarka do baterii Lifepak 15 - 2 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 5 szt. toreb transportowych do LP - 12, 3 szt. toreb transportowych do LP - 12, 3 szt. pasów naramiennych do LP - 15, 3 szt. pasów naramiennych do LP - 12Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. przewodów EKG do defibrylatora ZollPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. akumulatorów do defibrylatora ZollPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. pokrowców na butle tlenowePrzedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. toreb lekarskichPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. plecaków ratunkowychprzedmiotem zamówienia jest dostawa: 10 szt. worków rezerwuaru do resuscytatora Ambu dla dorosłych, 5 szt. zastawek do respiratora Para-Pac 200, 5 szt. Przewodów oddechowych karbowany do respiratora Para-Pac 200 przedmiotem zamówienia jest dostawa: 5 szt. czujników saturacji SpO2 dla dzieci, 10 szt. czujników saturacji SpO2 dla dorosłychprzedmiotem zamówienia jest dostawa: 2 szt. czujników palcowych dla dorosłych do pulsoksymetru Masimo i 2 szt. czujników palcowych dla dzieci do pulsoksymetru Masimo |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Ziębicka
|
Nr domu |
34-38
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-507
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+48717731563
|
Fax |
+48717731563
|
Email |
m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
|
Adres strony url |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Regon |
932207142
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pismena
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław III p. pok. 314 (sekretariat)
|
Numer referencyjny |
ZP/PR/8/2017
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy obowiązywania umów:
Część I – IV, VII – XV – do 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy,
Część V, VI – 6 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r., poz. 1126).
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. X.1.1) i X.2.1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. X.2 SIWZ:
1) pkt. X.2.2) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt X.4.1) lit. a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. X.4 SIWZ stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wymagany jest jeden egzemplarz oferty, który musi zawierać m. in.
1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) próbkę przedmiotu zamówienia – dot. części VI – po 1-ej sztuce akumulatorów do defibrylatora Lifepak 12 i 15, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie pełnej kompatybilności i niezawodność pracy z defibrylatorami Lifepak 12 i 15,
5) wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ „formularz parametry techniczne” w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę,
6) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru (ewidencji),
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, o których mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – VI, VIII, IX, XIII – XV;
2) zgłoszenie lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – III;
3) karta katalogowa lub folder w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – w zakresie części: I - V, VII - XV.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących sytuacjach:
1) zmiana cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio
o nową stawkę podatku VAT,
2) zmiana oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie.
3) niezależnie od wartości, zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
4) zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmian nie przekracza 50% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|