INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-20 12:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60484 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi informatyzacja części analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obszaru powiatu koszalińskiego obejmująca w szczególności:
1. przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji źródłowej o tematyce mapy zasadniczej z obszaru powiatu koszalińskiego w ilości 70 mb i utworzenie rejestrów przestrzennych wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB, BDOT500, GESUT i mapy zasadniczej;
2. przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1990 – 2017 z obszaru gminy Bobolice w ilości 10 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB.

Łączna ilość metrów bieżących dokumentacji do przetworzenia ujęta w pkt 1 i pkt 2 wynosi 80 mb.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Koszaliński
Ulica ul. Racławicka
Nr domu 13
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75620
Panstwo Polska
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 714 01 89
Fax 94 714 02 35
Email wojciech.dyrda@powiat.koszalin.pl
Adres strony url www.powiat.koszalin.pl
Regon 33092085400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej drogą pocztową lub kurierem lub złożenie oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul.Racławicka 13, 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (III piętro) - Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami
Numer referencyjny IGN.272.2.2017
Rodz zam U
Okres2c 30/11/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r.poz. 2164 – tekst jednolity ze zmianami). Przedmiotem zamówień będzie powtórzenie podobnych usług obejmujących informatyzację części analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obszaru powiatu koszalińskiego. Zakres zamówień będzie obejmował w szczególności: - przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji źródłowej o tematyce mapy zasadniczej z obszaru powiatu koszalińskiego, utworzenie rejestrów przestrzennh wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB, BDOT500, GESUT i mapy zasadniczej; - przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB. Zamawiający określa warunki udzielenia wyżej opisanych zamówień, w szczególności: - zamówienia mogą być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług objętych zamówieniem podstawowym; - Wykonawca musi zagwarantować udzielenie przez Wykonawcę co najmniej minimalnej gwarancji na wykonane usługi jak dla zamówienia podstawowego; - Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności min. jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz z zakresu rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedną posiadającą umiejętności utworzenia rejestrów przestrzennych dokumentów źródłowych w formie operatów technicznych o tematyce prawnej, klasyfikacji gruntów oraz mapy zasadniczej wraz z integracją utworzonych rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007; - w okresie realizacji zamówień Wykonawca będzie musiał posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Dodatkowo posiadane ubezpieczenie będzie musiało zabezpieczać odpowiedzialność za koszty wynikające z utraty, zniszczenia lub zaginięcia dokumentacji powierzonej Wykonawcy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Minimalne sumy ubezpieczenia będą wymagane jak dla zamówienia podstawowego. - warunkiem udzielenia zamówień będzie wynegocjowanie cen i terminów wykonania zamówień, które zaakceptuje Zamawiający i Wykonawca.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow WARUNEK 1: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum : jedno zamówienie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej minimum 7 000 operatów, a indeksacja opisowa poszczególnych typów dokumentów obejmowała minimum 20 rodzajów dokumentów z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek,dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie LUB dwa zamówienia łącznie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej minimum 7 000 operatów, a indeksacja opisowa poszczególnych typów dokumentów obejmowała minimum 20 rodzajów dokumentów z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie ORAZ jedno zamówienie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w bazie danych EGiB, gdzie poddano przetworzeniu do postaci cyfrowej dowody zmian z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie. Uwaga : Zamawiający uzna również za spełnienie wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie 1 zamówienia obejmującego cały wymagany w warunku zakres prac LUB potwierdzi należyte wykonanie 2 zamówień obejmujących łącznie cały wymagany w warunku zakres prac. WARUNEK 2: Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej dwie z nich muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz z zakresu rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności utworzenia rejestrów przestrzennych dokumentów źródłowych w formie operatów technicznych o tematyce prawnej, klasyfikacji gruntów oraz mapy zasadniczej, które poddano przetworzeniu do postaci cyfrowej z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe DOTYCZY WARUNKU 1: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania niniejszego WARUNKU 1 Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz usług sporządzony na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnianie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu. DOTYCZY WARUNKU 2: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego WARUNKU 2 Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORAMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI:Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. UDOSTĘPNIENIE ZASOBÓW: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę WARUNKU 1 udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć: WYKAZ USŁUG wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony na/wg Załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów* określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dla wykazanych usług Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód/y/. * Dowodami dla wykazanych usług są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów). UWAGA ! Wypełniony przez Wykonawcę wykaz wraz z dowodami stanowiącymi załączniki do wykazu powinny zawierać wszystkie niezbędne informacje pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie czy Wykonawca spełnia określony w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu warunek udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty): 1)WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów; 4)ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 8 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 6 lub 7 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 5) powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa : 1) oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu wymienione w pkt III.3), III.5.1) i III.7) niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia zgodnie z zapisami zawartymi w tym punkcie.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000 PLN.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty wykonawcy, w szczególności: a)przedłużenie terminów wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie; b) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenie podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców; d) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów)1w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia, e) ponadto zmiana umowy może mieć miejsce w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp. W przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w lit.a)powyżej, termin(y) realizacji przedmiotu umowy może/mogą ulec odpowiedniej zmianie, a czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności oraz przedłużenie terminu nie może powodować utraty dotacji celowej przyznanej Zamawiającemu na realizację przedmiotu umowy. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 2.Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazwy stron, siedzib stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie strony o zaistniałej zmianie. 4.Zmiana numeru rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
Kryt 0 CENA OFERTY
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)