Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 09:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60534 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzach Cenowych, stanowiących Załączniki od nr 4.1 do nr 4.3 do niniejszej SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 5 pakietów:
Pakiet nr 1 – Materiały opatrunkowe.
Pakiet nr 2 – Gaziki do dezynfekcji
Pakiet nr 3 – Kulociągi jednozębne jednorazowe


Opis

Dostawy materiałów opatrunkowychGaziki do dezynfekcjiKulociągi jednozębne jednorazowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Ulica ul. E. Ciołka
Nr domu 11
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01445
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 228 360 191
Fax 228 378 127
Email przetarg-edm@zozwola.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zozwola.pl
Adres strony url www.zozwola.pl
Regon 101839600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.zozwola.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozwola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
Numer referencyjny 6/2017
Okres2c 31/12/2017
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości: Pakiet nr 1 – 32 000,00 zł Pakiet nr 2 – 3 500,00 zł Pakiet nr 3 – 1 700,00 zł Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór Zał. Nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy b) wypełniony Formularz cenowy w zależności od Pakietu zgodnie z zapisami w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla oferowanych wyrobów jeżeli dotyczy; b)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dla oferowanych wyrobów deklaracji zgodności WE stwierdzającej zgodność z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz.U.2011.16.74) – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ; c)oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby oznakowano znakiem zgodności CE – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ; d)oświadczenia, że nie wycofano z obrotu i używania zaproponowanych produktów medycznych - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ; e)próbki oferowanych wyrobów, po jednej sztuce dla asortymentu będącego Pakietem nr 3, które będą potwierdzały spełnianie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i niniejszej SIWZ. Próbki oferowanych wyrobów w ilości określonej powyżej należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu (nie mogą być złożone w opakowaniu zawierającym ofertę!). Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych”– sprawa nr 6/2017” + napis „próbki”. Zamawiający wymaga aby każda próbka była opisana w taki sposób by jej identyfikacja nie sprawiała problemu (typ, rodzaj, gatunek, producent, kraj pochodzenia itd.).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące: 1) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, 2) zamiany poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu cenowym w przypadku zaprzestania produkcji itp. na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 3) strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wielkości ceny, w przypadku zmiany wielkości podatku VAT. 4) zakup nowej generacji asortymentu w wypadku wprowadzenia go na rynek w cenie nie wyższej niż podana w ofercie. 5) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 50
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)