Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
|
Ulica |
ul. E. Ciołka
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01445
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
228 360 191
|
Fax |
228 378 127
|
Email |
przetarg-edm@zozwola.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zozwola.pl
|
Adres strony url |
www.zozwola.pl
|
Regon |
101839600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozwola.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozwola.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
|
Numer referencyjny |
6/2017
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości:
Pakiet nr 1 – 32 000,00 zł
Pakiet nr 2 – 3 500,00 zł
Pakiet nr 3 – 1 700,00 zł
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór Zał. Nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy b) wypełniony Formularz cenowy w zależności od Pakietu zgodnie z zapisami w SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla oferowanych wyrobów jeżeli dotyczy;
b)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dla oferowanych wyrobów deklaracji zgodności WE stwierdzającej zgodność z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz.U.2011.16.74) – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ;
c)oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby oznakowano znakiem zgodności CE – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ;
d)oświadczenia, że nie wycofano z obrotu i używania zaproponowanych produktów medycznych - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ;
e)próbki oferowanych wyrobów, po jednej sztuce dla asortymentu będącego Pakietem nr 3, które będą potwierdzały spełnianie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i niniejszej SIWZ.
Próbki oferowanych wyrobów w ilości określonej powyżej należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu (nie mogą być złożone w opakowaniu zawierającym ofertę!).
Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych”– sprawa nr 6/2017” + napis „próbki”.
Zamawiający wymaga aby każda próbka była opisana w taki sposób by jej identyfikacja nie sprawiała problemu (typ, rodzaj, gatunek, producent, kraj pochodzenia itd.).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy,
2) zamiany poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu cenowym w przypadku zaprzestania produkcji itp. na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
3) strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wielkości ceny, w przypadku zmiany wielkości podatku VAT.
4) zakup nowej generacji asortymentu w wypadku wprowadzenia go na rynek w cenie nie wyższej niż podana w ofercie.
5) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|