Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Działu Dziecięcego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 10:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60690 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331923005, 391000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Działu Dziecięcego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
Pakiet I- Meble medyczne o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem z płyty
Pakiet II- Meble o konstrukcji płycinowej



Opis

Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mebli medycznych na potrzeby Działu Dziecięcego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mebli o konstrukcji płycinowej na potrzeby Działu Dziecięcego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa WS SPZOZ
Ulica Chałbińskiego
Nr domu 7
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67-100
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel (68)3882285
Fax (68)3871281
Email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url ww.szpital-nowasol.pl
Regon 970774733
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia. Działania 9.2.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-nowasol.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskieg 7, 67-100 Nowa Sól
Numer referencyjny DZP-280-54/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje: a) W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, b) W pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 35 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, W pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ- NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7 rozdziału XIV SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 i 2.2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 12.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia na potwierdzenie spełniania wymagań Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę- załączyć do oferty.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego. Wysokość wadium opiewa na kwotę ogółem – 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych ), gdy Wykonawca składa ofertę na 2 Pakiety, w przypadku składania oferty na poszczególne PAKIETY wadium wynosi: Pakiet I- 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysięcy złotych 00/100 Pakiet II- 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 1. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj.: 14.04 2017r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wnoszone:  w pieniądzu,  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.,Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: BANK MILLENIUM o/ Zielona Góra nr konta: 32116022020000000060220738 5. Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna musi zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia w całości kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wadium, wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert(a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art.85 ustawy Pzp. 10. Wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie do pok. 34 (opisanej zgodnie z rozdziałem XXI pkt. 2 niniejszej Specyfikacji z dopiskiem „WADIUM - nr sprawy DZP-280-54/2017 ) przed terminem składania ofert jednocześnie dołączając kopię dokumentu do oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych do opisu Zamawiającego poprawiających funkcjonalność pomieszczeń lub pozwalających na oszczędzenie kosztów realizacji umowy. 4. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 7. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 8. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 9. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)