Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze – 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 09:00:00
Instytucja Polska Agencja Informacji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60896 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391100006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze – 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze.Przedmiotem zamówienia części I zamówienia jest dostawa mebli, w tym mebli biurowych na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z ich montażem w postaci: biurek – 12 sztuk, kontenerów mobilnych- 12 sztuk, szaf aktowych – 12 sztuk, szafo regałów- 12 sztuk i foteli obrotowych- 12 sztuk.
Dostawa do siedziby zamawiającego - Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oznacza dostawę i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych na 4 kondygnacjach budynku położonego w Warszawie 00-585 przy ul. Bagatela 12.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części I zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia części II zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku wraz z ich montażem w postaci: biurek – 3 sztuki, komody- 1 sztuka, foteli obrotowych- 13 sztuk, stołu konferencyjnego – 1 sztuka, foteli- 2 sztuki, kanapy – 1 sztuka i stolika – 1 sztuka.
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku, to jest w lokalu mieszczącym się na 32 piętrze budynku położonego pod adresem Torre Mayor Av. Paseo de la Reforma #505 Col. Cuauhtémoc México, D.F.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części II zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia części III zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) – 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych – 4 sztuki, szafki bocznej – 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy – 1 sztuka i foteli – 3 sztuki.
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, w tym mebli biurowych na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z ich montażem w postaci: biurek – 12 sztuk, kontenerów mobilnych- 12 sztuk, szaf aktowych – 12 sztuk, szafo regałów- 12 sztuk i foteli obrotowych- 12 sztuk.
Dostawa do siedziby zamawiającego - Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oznacza dostawę i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych na 4 kondygnacjach budynku położonego w Warszawie 00-585 przy ul. Bagatela 12.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części I zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku wraz z ich montażem w postaci: biurek – 3 sztuki, komody- 1 sztuka, foteli obrotowych- 13 sztuk, stołu konferencyjnego – 1 sztuka, foteli- 2 sztuki, kanapy – 1 sztuka i stolika – 1 sztuka.
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku, to jest w lokalu mieszczącym się na 32 piętrze budynku położonego pod adresem Torre Mayor Av. Paseo de la Reforma #505 Col. Cuauhtémoc México, D.F.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części II zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) – 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych – 4 sztuki, szafki bocznej – 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy – 1 sztuka i foteli – 3 sztuki.
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Polska Agencja Informacji i Handlu S.A.
Ulica Bagatela
Nr domu 12
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-585
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 3349800, 3349966
Fax 223 349 999
Email dorota.laskowska@paiz.gov.pl
Adres strony url www.paiz.gov.pl
Regon 1207066900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paiz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu, 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
Numer referencyjny DPG/PN/ZP-1/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego warunku. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego warunku. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawy mebli biurowych: - dla części I i II zamówienia o wartości co najmniej 15 000,00 zł każda, - dla części III zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy na świadczenie usług transportowych. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, oraz w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1-4 ustawy Pzp–według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać;3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 poz. 184, 1618 i 1634). Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. W powyższym zakresie przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zamieści niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej pod adresem: www.paiz.gov.pl. Wzór treści oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1)w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 1.2 pkt 3 SIWZ Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w Rozdz. V ust. 1.2. pkt 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wg Załącznika nr 9 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów* określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 1.2. SIWZ, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Sekcji III.1.3 niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 2)W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 9:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)