| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
| Ulica |
ul. Schinzla
|
| Nr domu |
13
|
| Miejscowość |
Sandomierz
|
| Kod Pocztowy |
27600
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
15 8323001 do 5, 8330566
|
| Fax |
158 323 575
|
| Email |
przetargi@sand.pl
|
| Adres strony url |
www.sand.pl
|
| Regon |
30238500000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sand.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sand.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
|
| Numer referencyjny |
PN/8/2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego Pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ,
2. formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego Pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową pro-duktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym,
3. w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ,
2) odnośnie Pakietu I, II, III, IV, V, VI, VII, IX, próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał, nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi)
3) w odniesieniu do produktów chemicznych Wykonawca załączy odpowiednio aktualne karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub aktualne karty charakterystyki preparatu chemicznego,
4) aktualne ulotki, foldery, karty produktu producenta zaoferowanych produktów,
5) odnośnie Pakietu V poz. nr 1 karta specyfikacji produktu wystawiona przez producenta wyrobu,
6) odnośnie Pakiet VI poz. 4, 5 i 6 atest do spalania,
7) odnośnie Pakietu VII poz. 7 i 9 wpis do Rejestru produktów biobójczych,
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2. W przypadku:
a) zaprzestania produkcji,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy.
4. Zmiany przez Producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych - w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy.
6. Zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
90
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
19/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|