Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa
|
Ulica |
ul. Wielopole
|
Nr domu |
17a
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-072
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 6168414
|
Fax |
12 6168418
|
Email |
ewa.pawlicka@um.krakow.pl,
monika.chmielewska@um.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krakow.pl
|
Regon |
35155435300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w postępowaniu należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa, ul. Wielopole 17A - Sekretariat Wydziału Inwestycji (IV piętro), pok. 400
|
Numer referencyjny |
WI-01-2.271.2.5.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15/10/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
4. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie powtórzenia podobnych prac jak w niniejszym zamówieniu, których wartość nie przekroczy 42% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, ewentualne zawarcie ok. 3 umów na podobny zakres, przy czym ustalenie ceny nastąpi w oparciu o dokonanie aktualnego rozeznania rynku poprzez zebranie min. 3 ofert, uśrednienie cen tych ofert (-/+ 10 %).
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu audiowizualnego na kwotę minimum 250 000 zł brutto, obejmującą:
a) dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji wizualnej na co najmniej 20 stanowiskach multimedialnych (stanowisko multimedialne to player/komputer + monitor/projektor/monitor dotykowy),
b) dostawę i integrację systemu sterowania urządzeniami multimedialnymi,
c) dostawę i wdrożenie oprogramowania do przygotowywania treści multimedialnych.
UWAGA: W przypadku jeżeli kwoty dostawy podane w Wykazie dostaw (na potwierdzenie spełnianie warunku udziału w postępowaniu) będą podane w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego NBP danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
2. wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, w tym dwoma osobami, z których każda posiada certyfikat ukończenia szkolenia producenta oferowanego systemu sterowania w stopniu umożliwiającym co najmniej: tworzenie inteligentnych obiektów, programowanie presetów użytkownika, komunikację pomiędzy dwoma procesorami sterowania, wysyłanie i odbieranie komend sterujących do urządzeń AV, tworzenie harmonogramów.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby wszystkie w/w osoby posługiwały się biegle w mowie i piśmie językiem polskim.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A do SIWZ);
2. Jeśli dotyczy - w przypadku braku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, jak również w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja oraz dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)Wykaz dostaw (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji III 1.3 pkt 1 niniejszego ogłoszenia) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ.
b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego(na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji wskazanego w sekcji III 1.3 pkt 2 niniejszego ogłoszenia), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.
Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
4. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub
2) złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże że spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje/posiada certyfikat producenta oferowanego systemu do zarządzania treścią multimedialną, potwierdzającego kompetencje w zakresie wdrożenia oraz konfiguracji - treść tego oświadczenia jest zawarta w pkt 6 Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 11 wzoru mowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zawiera SIWZ zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego link: http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|