WI-01-2.271.2.5.2017 - Dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia biurowego i kasowego w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-24 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65322 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia biurowego i kasowego w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 ”, w tym:
- dostawa sprzętu multimedialnego AV oraz wyposażenia biurowego i kasowego (Sprzęt) do budynku Muzeum Podgórza Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
- instalacja, montaż, konfiguracja, uruchomienie i przekazanie do użytku Sprzętu w pomieszczeniach Muzeum Podgórza przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie oraz wykonanie wszelkich czynności z tym związanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania i sprawnego działania Sprzętu objętego dostawą z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
- dostarczenie systemu do sterowania treścią multimedialną, zgodnie z opisem w zał. nr 1B do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia certyfikatu producenta oferowanego systemu do zarządzania treścią multimedialną, potwierdzającego kompetencje w zakresie wdrożenia oraz konfiguracji.
- przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi Sprzętu (ok. 10 osób),
- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z planami, trasami kablowymi, opisami i konfiguracją urządzeń (np. sterowników oświetlenia czy innych urządzeń),
- udzielenie rękojmi i gwarancji na okres wskazany w ofercie Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone we Wzorze umowy i załącznikach do umowy:
zał. nr 1A – Spis sprzętu - Oficyna
zał. nr 1B – Projekt wykonawczy instalacji audiowizualnych (opracowany przez Pracownię Konserwacji Zabytków ARKONA sp. z o.o. z siedziba w Krakowie)
- stanowiących zał. nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia pozyskał środki pochodzące z programu: numer projektu: RPMP.06.01.01-12-0095/16, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM, nazwa projektu: „Muzeum Podgórza - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa
Ulica ul. Wielopole
Nr domu 17a
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-072
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 12 6168414
Fax 12 6168418
Email ewa.pawlicka@um.krakow.pl, monika.chmielewska@um.krakow.pl
Adres strony url www.bip.krakow.pl
Regon 35155435300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w postępowaniu należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa, ul. Wielopole 17A - Sekretariat Wydziału Inwestycji (IV piętro), pok. 400
Numer referencyjny WI-01-2.271.2.5.2017
Rodz zam D
Okres2c 15/10/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 4. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie powtórzenia podobnych prac jak w niniejszym zamówieniu, których wartość nie przekroczy 42% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, ewentualne zawarcie ok. 3 umów na podobny zakres, przy czym ustalenie ceny nastąpi w oparciu o dokonanie aktualnego rozeznania rynku poprzez zebranie min. 3 ofert, uśrednienie cen tych ofert (-/+ 10 %).
Czas O
Informacje na temat katalogow Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu audiowizualnego na kwotę minimum 250 000 zł brutto, obejmującą: a) dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji wizualnej na co najmniej 20 stanowiskach multimedialnych (stanowisko multimedialne to player/komputer + monitor/projektor/monitor dotykowy), b) dostawę i integrację systemu sterowania urządzeniami multimedialnymi, c) dostawę i wdrożenie oprogramowania do przygotowywania treści multimedialnych. UWAGA: W przypadku jeżeli kwoty dostawy podane w Wykazie dostaw (na potwierdzenie spełnianie warunku udziału w postępowaniu) będą podane w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego NBP danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 2. wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, w tym dwoma osobami, z których każda posiada certyfikat ukończenia szkolenia producenta oferowanego systemu sterowania w stopniu umożliwiającym co najmniej: tworzenie inteligentnych obiektów, programowanie presetów użytkownika, komunikację pomiędzy dwoma procesorami sterowania, wysyłanie i odbieranie komend sterujących do urządzeń AV, tworzenie harmonogramów. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby wszystkie w/w osoby posługiwały się biegle w mowie i piśmie językiem polskim.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A do SIWZ); 2. Jeśli dotyczy - w przypadku braku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, jak również w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja oraz dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu a)Wykaz dostaw (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji III 1.3 pkt 1 niniejszego ogłoszenia) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ. b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego(na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji wskazanego w sekcji III 1.3 pkt 2 niniejszego ogłoszenia), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 4. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże że spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje/posiada certyfikat producenta oferowanego systemu do zarządzania treścią multimedialną, potwierdzającego kompetencje w zakresie wdrożenia oraz konfiguracji - treść tego oświadczenia jest zawarta w pkt 6 Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 11 wzoru mowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zawiera SIWZ zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego link: http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)