| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
|
| Ulica |
ul. Władysława Bartniaka
|
| Miejscowość |
Grodzisk Mazowiecki
|
| Kod Pocztowy |
05825
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
0-22 755-20-63
|
| Fax |
0-22 755-57-63
|
| Email |
sadgrodzisk2@neostrada.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.warszawa.so.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.warszawa.so.gov.pl
|
| Regon |
32479000000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
1205/05/201705/05/2018
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od marca 2014r do lutego 2017r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: zrealizował lub realizuje w ww. okresie co najmniej 2 usługi w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00 zł.
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od marca 2014r do lutego 2017r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00 zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;
2) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
| Wadium |
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20 kwietnia 2017 r. do godz. 08:30. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie z postępowania.
3) Wadium ustala się w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100).
4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
5) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
6) Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu
7) Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim na numer rachunku bankowego 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „ZP/SR/1/2017 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego.
8) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją „Wadium – ZP/SR/1/2017 Sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim, w przetargu nieograniczonym na „sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim” numer ZP/SR/1/2017.
9) Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi wykonawca.
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60.00
|
| Data składania wniosków |
20/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|