Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Oddziału, w podziale na 10 części.

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-21 11:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65502 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostawa gadżetów na potrzeby Oddziału. zostało podzielone na 10 części. Część nr 1 – Długopis masowy, część nr 2 – Kubek porcelanowy, część nr 3 – Latarka ledowa, część nr 4 – Narzędzie 9-funkcyjne, część nr 5 – Parasol składany, część nr 6 – Parasol automatyczny składany, część nr 7 – Ładowarka przenośna – POWERBANK, część nr 8 – PenDrive 8GB, część 9 – Smycz reklamowa, część nr 10 - Termos


Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie długopisów masowych w ilości 100 sztuk (Metalowy długopis automatyczny, końcówki przy długopisie granatowym mogą być srebrne, wkład wymienny, kolor niebieski, mechanizm chowania wkładu umiejscowiony na górze długopisu, wymiary długopisu: długość 135 mm (+/- 3 mm), średnica 10 mm (+/- 3 mm))
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie kubków porcelanowych w ilości 100 sztuk. Kubek z oryginalnym kształtem (kanciasty, zwężający się lub z finezyjnym uchem) wykonany z porcelany, do wyboru z pośród 5 przedstawionych wzorów
Wymiary: 10 cm (+/- 4 cm), średnica podstawy 8 cm (+/- 2 cm)
Pojemność: min 250 ml

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie Latarek ledowych w ilości 100 sztuk.
Kolor: czarny, granatowy lub srebrny
Opis: metalowa latarka LED, układ optyczny typu zoom umożliwiający regulację strumienia światła, zasilana bateriami,
baterie w zestawie),
Wymiar: długość 12 cm (+/- 10 mm)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie narzędzi 9-funkcyjnych w ilości 30 sztuk.
Kolor: granatowy lub czarny
Wymiar: co najmniej 100x45x22
Opis: wykonany ze stali nierdzewnej w aluminiowej obudowie, system rozpychowy, funkcja safe (zabezpieczająca przed zamknięciem ostrzy).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie parasoli składanych w ilości 50 sztuk.
Parasol składany
Kolor: granatowy
Opis: Parasol z mechanizmem DAS (automatyczny mechanizm otwierania i zamykania), system anty-wind
Wymiar: po rozłożeniu Ø 105 cm (+/- 10 cm)
Znakowanie: sitodruk logo AMW na jednym z brytów, jeden kolor
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parasoli automatycznych składanych w ilości 50 sztuk.
Kolor: granatowy
Wymiary: Ø100 – 110 cm, po złożeniu 80 – 90 cm
Opis: parasol długi otwierany automatycznie, 8 klinów (+/- 1 klin), tkanina – poliester pongee, stelaż i kij metalowy czarny, rączka zaokrąglona drewniana, kolce metalowe czarne lub drewniane w kolorze rączki, pasek spinający na rzep.
Znakowanie: sitodruk logo AMW na jednym z brytów, jeden kolor
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie ładowarek przenośnych - POWERBANK w ilości 50 sztuk.
Kolor: granatowy, biały, srebrny, czarny, szary lub grafitowy
Opis: ładowarka z baterią litową, port USB i microUSB, wskaźnik ładowania, w zestawie przewód USB i microUSB.
Pojemność: min. 5200 mAh
Znakowanie: grawer jednostronny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie PenDrive 8 GB w ilości 100 sztuk.
Kolor: granatowy, srebrny lub granatowo – srebrny
Pojemność: min. 8GB, typ złącza USB min. 2.0.
Znakowanie: grawer jednostronny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie smyczy reklamowych w ilości 100 sztuk.
Kolor: granatowy
Opis: smycz satynowa, zakończona metalowym karabińczykiem
Wymiar: taśma: szerokość 1,5 – 2 cm, długość min. 85 cm;
Znakowanie: nadruk dwustronny sublimacyjny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie Termosów w ilości 20 sztuk.
Opis: wykonany z stali nierdzewnej lub aluminium, z podwójną ścianką do utrzymania ciepła. Z zewnątrz pokryty gumową, antypoślizgową powłoką. Korek z przyciskiem do nalewania, z sylikonową uszczelką zabezpieczająca przed przeciekaniem.
Pojemność: 500 ml
Wymiar: wysokość 25 cm (+/- 3 mm), Ø 7,5 cm (+/- 5 mm)
Znakowanie: na termosie, w jednym miejscu, tempodruk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Ulica ul. Nowowiejska
Nr domu 26 A
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-911
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel (89)5363100
Fax (89)5363180
Email olsztyn@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Regon 011263946
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, pokój 113 (kancelaria - I piętro)
Numer referencyjny OO-ZP.7720.10.2017
Rodz zam D
Okres2c 35
Szacunkowa wart zam calosc 15585.15
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1: 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ust. 1 lub 2, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r. poz. 1114 oiraz z 2016 poz. 352).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie podwykonawcy, jeżeli wyrazi na to zgodę. Zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością. Skutkiem tych zmiany może umowy może być zmiana terminu realizacji umowy.
Kryt 0 Cena ofertowa brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)