Przetarg nieograniczony na dostawę ciekłego tlenu, gazów medycznych i technicznych w butlach, worków foliowych czarnych i niebieskich na odpady komunalne oraz czerwonych na odpady medyczne niebez-pieczne, dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65658 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 241119004, 189300007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku:

Zadanie 1 - gazy medyczne w butlach wraz z dzierżawą butli (CPV 24111900-4) Szcze-gółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 stanowiący integralną część SIWZ.
Zadanie nr 2 - gazy techniczne szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 stanowiący integralną część SIWZ.
Zadanie 3 – Tlen medyczny azot/tlen 50/50 (CPV 24111900-4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 stanowiący integralną część SIWZ.
Zadanie nr 4 – Tlen medyczny ciekły wraz z dzierżawą zbiornika (CPV 24111900-4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ.
Zadanie 5 - Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na
odpady medyczne niebezpieczne ( CPV 18930000-7) Szczegółowy opis przedmiotu zamó-wienia określa załącznik nr 4stanowiący integralną część SIWZ.


Opis

gazy medyczne w butlach wraz z dzierżawą butli gazy techniczne wraz z dzierżawą butliTlen medyczny azot/tlen 50/50 wraz z dzierżawą butliTlen medyczny ciekły wraz z dzierżawą zbiornika Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na
odpady medyczne niebezpieczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Ulica ul. Szpitalna
Nr domu 1
Miejscowość Kłodzko
Kod Pocztowy 57300
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Email kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Rodz zam D
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zadania 1 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 36 miesięcznej umowy. Zadania 2 -4 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 24 miesięcznej umowy. Zadanie nr 5 – sukcesywnie w okresie 12 miesięcznego okresu obowiązywania umowy Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.
Okreslenie warunkow W zad. 1-4 zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał zezwolenie uprawniające go do obrotu gazami medycznymi na terenie RP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył stosowne oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył stosowne oświadczenie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie czy będzie korzystał z innych podmiotów i zamieszcza informacje o tych podmiotach.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wadium Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości: Zadanie 1 wadium w wysokości – 3300,00 zł Zadnie 2 wadium w wysokości – 70,00 zł Zadanie 3 wadium w wysokości – 120,00 zł Zadanie 4 wadium w wysokości - 3000,00 zł Zadanie 5 wadium w wysokości - 1 500,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów poszczególnych zadań. 1. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004 Potwierdzenie przelewu lub jego kopię należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wyma-gany oryginał dokumentu). 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiają-cego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. 4. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z później-szymi zmianami. 5. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)