Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Ulica |
ul. Szpitalna
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Email |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
36
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zadania 1 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 36 miesięcznej umowy.
Zadania 2 -4 - Sukcesywnie w okresie obowiązywania 24 miesięcznej umowy.
Zadanie nr 5 – sukcesywnie w okresie 12 miesięcznego okresu obowiązywania umowy
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.
|
Okreslenie warunkow |
W zad. 1-4 zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał zezwolenie uprawniające go do obrotu gazami medycznymi na terenie RP.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył stosowne oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył stosowne oświadczenie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa oświadczenie czy będzie korzystał z innych podmiotów i zamieszcza informacje o tych podmiotach.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości:
Zadanie 1 wadium w wysokości – 3300,00 zł
Zadnie 2 wadium w wysokości – 70,00 zł
Zadanie 3 wadium w wysokości – 120,00 zł
Zadanie 4 wadium w wysokości - 3000,00 zł
Zadanie 5 wadium w wysokości - 1 500,00 zł
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów poszczególnych zadań.
1. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto
Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu
27 1130 1033 0018 7998 4020 0004
Potwierdzenie przelewu lub jego kopię należy dołączyć do składanej oferty.
Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wyma-gany oryginał dokumentu).
2. Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiają-cego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
4. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z później-szymi zmianami.
5. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po
podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna
także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie.
3. W przypadkach określonych we wzorze umowy.
4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
25/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|