Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku o dodatkowe urządzenia drukująco/kopiujące wraz z kompleksową obsługą serwisową dostarczonych urządzeń,znak sprawy – AEZ/S-044/2017

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65720 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301210003, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku, opartego o posiadane przez Zamawiającego i oprogramowanie wyszczególnione w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 i Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, o kolejne urządzenia drukująco/kopiujące (szt. 4), opisane szczegółowe w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z kompleksową obsługą serwisową dostarczonych urządzeń w okresie umowy jednak nie dłużej niż do wyczerpania limitu kwoty o której mowa w § 9 ust 1 pkt 2) Wzoru umowy;
2. Szczegółowy zakres świadczenia kompleksowej obsługi serwisowej określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być nowe, wolne od wad i oryginalne, tj. zalecane przez producenta urządzenia, nie będące naśladownictwem, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Materiały eksploatacyjne i części, które producent dopuszcza do użytku, i których używanie w szczególności nie powoduje cofnięcia lub naruszenia warunków gwarancji urządzenia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń, integracja z oprogramowaniem informatycznym Zamawiającego, w tym dostarczenie licencji na oprogramowanie, zgodne z Systemem Centralnego Wydruku posiadanym przez Zamawiającego, przeprowadzenie instruktażu w siedzibie Zamawiającego oraz świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej dostarczonych urządzeń, w okresie od dnia następującego po dniu podpisania Protokołu Odbioru Jakościowego Systemu do 12.07.2019 r., jednak nie dłużej niż do wyczerpania limitu kwoty o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2) Wzoru umowy.
5. Miejsce dostawy:
Warszawski Uniwersytet Medyczny, budynki zlokalizowane na terenie Kampusu Banacha, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
6. Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy:
od dnia zawarcia umowy do 12.07.2019 r., z zachowaniem niżej wymienionych terminów:
- dostawa urządzeń i rozbudowa systemu – do 28 dni od dnia zawarcia umowy,
- świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej - w okresie od dnia następującego po dniu podpisania Protokołu Odbioru Jakościowego Systemu do 12.07.2019 r., jednak nie dłużej niż do wyczerpania limitu kwoty, o której mowa w § 9 ust 1 pkt 2) Wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02091
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 720 366
Fax 225 720 363
Email aez@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Regon 28891700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pocztą lub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, 02–091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 312
Numer referencyjny znak sprawy – AEZ/S-044/2017
Rodz zam D
Okres2c 12/07/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą aktualny certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające odbycie szkoleń uprawniających do świadczenia usług serwisowych, wystawione przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń. b)posiada środki organizacyjno-techniczne, umożliwiające realizację Zamówienia, rozumiane jako zapewnienie autoryzowanego świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych oraz kompleksowej obsługi serwisowej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela oferowanych urządzeń.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania Zamówienia, wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez te osoby czynności w związku z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. b)Oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń, o przejęciu na siebie w okresie gwarancji (36 miesięcy) wszelkich zobowiązań związanych z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, w przypadku zaprzestania działalności przez Wykonawcę lub podmiot wskazany przez Wykonawcę jako właściwy do świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanych urządzeń wystarczającym będzie złożenie oświadczenia wskazującego status Wykonawcy. 2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części, polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 5, określa w szczególności: 1)zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów; 2)sposób wykorzystania przez Wykonawcę udostępnionych zasobów, przy wykonywaniu zamówienia; 3)zakres i okres udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a)próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń. b)zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą Certyfikatu serii ISO 9001:2000 lub dokumentu równoważnego potwierdzającego, że: 1)proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z przywołaną normą; 2)gwarancyjne usługi serwisowe oraz kompleksowa obsługa serwisowa będą wykonywane zgodnie z przywołaną normą;
Wadium 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie poszczególnych Pakietów, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem Pakietu/Pakietów, których wadium dotyczy), a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a)zmiany modelu oferowanego Sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w niniejszej umowie; b)zmiany terminu realizacji zamówienia o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy oraz terminów wynikających z Harmonogramu stanowiącego Załącznik 10 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt 0 Cena Urządzeń
Kryt 0p 45
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)