zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu i Aparatury medycznej wg n/w Zakres/y dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-27 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65937 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakres 1. APARAT RTG Z RAMIENIEM C SZT.1. BLOK OPERACYJNY
Zakres 2. APARAT DO CIĄGŁEGO NIEINWAZYJNEGO POMIARU CISNIENIA TĘTNICZEGO WRAZ Z OPRZYRZADOWANIEM I KARDIOMONITOREM SZT.1. OTOLARYNGOLOGIA
Zakres 3. APARAT USG SZT.1. SOR
Zakres 4. LASER HOLMOWY DO KRUSZENIA KAMIENI SZT.1. UROLOGIA
Zakres 5. PISTOLET DO BIOPSJI STERCZA SZT.1. UROLOGIA
Zakres 6. KOMORA LAMINARNA SZT.1. ANESTEZJOLOGIA
Zakres 7. ZGRZEWARKA SZT.1. STERYLIZACJA
Zakres 8. STÓŁ PIONIZACYJNY Z ELEKTRYCZNĄ ZMIANĄ WYSOKOŚCI LEŻA SZT.1. ODDZ. REHABILITACJI
Zakres 9. SZAFA DO PRZECHOWYWANIA STERYLNYCH ENDOSKOPÓW SZT.1. CENTRALNA PRACOWNIA
ENDOSKOPII
Zakres 10. KARDIOTOKOGRAF SZT.1. GINEKOLOGIA
Zakres 11. KARDIOMONITOR SZT.1. BLOK OPERACYJNY
Zakres 12. LAMPA BEZCIENIOWA ZABIEGOWO-DIAGNOSTYCZNA SZT.1. OTOLARYNGOLOGIA


Opis

APARAT RTG Z RAMIENIEM C APARAT DO CIĄGŁEGO NIEINWAZYJNEGO POMIARU CISNIENIA TĘTNICZEGO WRAZ Z OPRZYRZADOWANIEM I KARDIOMONITOREM SZT.1.APARAT USG LASER HOLMOWY DO KRUSZENIA KAMIENI PISTOLET DO BIOPSJI STERCZA KOMORA LAMINARNA ZGRZEWARKA SZT.1. STÓŁ PIONIZACYJNY Z ELEKTRYCZNĄ ZMIANĄ WYSOKOŚCI LEŻA SZAFA DO PRZECHOWYWANIA STERYLNYCH ENDOSKOPÓW KARDIOTOKOGRAF KARDIOMONITORLAMPA BEZCIENIOWA ZABIEGOWO-DIAGNOSTYCZNA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Ulica ul. Lwowska
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33100
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 146 315 460
Fax 014 6315460, 6212581
Email ania@lukasz.med.pl
Adres strony url www.lukasz.med.pl
Regon 85005274000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.lukasz.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukasz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego. osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, 33-100 Tarnów
Numer referencyjny 38/2017
Rodz zam D
Okres2c 45
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow dla Zakresu nr 1, 2, 3, 4, max. Do 45 dni od daty zawarcia umowy. dla Zakresu nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max. Do 30 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ogólny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, do specyfikacji, oraz formularz cenowy oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, do specyfikacji sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 1B do specyfikacji. (Załączniki winny zawierać wszystkie zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania), 10.2.2. Materiały firmowe w języku polskim – np. katalogi techniczne, firmowe materiały informacyjne, specyfikacje handlowe, foldery, w zakresie parametrów technicznych oferowanego asortymentu, w języku polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oferowanego sprzętu – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają (Załącznik 1B (*) parametry oceniane) . 10.2.3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 10.2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 10.3. Poza wymienionymi powyżej dokumentami wskazane jest złożenie w ofercie kserokopii potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiałów firmowych w języku polskim – np. katalogi techniczne, firmowe materiały informacyjne, specyfikacje handlowe, foldery, w zakresie parametrów technicznych oferowanego asortymentu, w języku polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oferowanego sprzętu – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. (Załącznik 1B (*) parametry wymagane) 2. Aktualne Deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu medycznego oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane lub Wpis z Rejestru Wyrobów Medycznych dot. Zakresu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 3. certyfikat niezależnej akredytowanej jednostki certyfikującej dot. Zakresu nr 6.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi ogółem : 6 766,00 PLN Zakres nr 1 3 241,00 PLN Zakres nr 2 528,00 PLN Zakres nr 3 370,00 PLN Zakres nr 4 1 389,00 PLN Zakres nr 5 46,00 PLN Zakres nr 6 97,00 PLN Zakres nr 7 40,00 PLN Zakres nr 8 55,00 PLN Zakres nr 9 741,00 PLN Zakres nr 10 70,00 PLN Zakres nr 11 129,00 PLN Zakres nr 12 60,00 PLN
Czy wadium Tak
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana podatku VAT następuje z mocy prawa. 4.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 3 ust. 6. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie : a) Zmiany adresu, osób reprezentujących Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy b) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie; c) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, d) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, e) numeru katalogowego produktu, f) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, g) wystąpienia niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana tych osób musi być zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne; h) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, i) sytuacji gdy wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, j) Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków. k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; l) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego 4.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 27/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)