OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie opisane kodem CPV: 22462000-6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych, m.in.: koszulki, bluzy, długopisy, ołówki, notesy, balony, kubki, smycze, pendrive oraz inne gadżety opisane szczegółowo w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej oraz w załączniku nr 7 – katalog wzoru produktów wymaganych przez Zamawiającego zamieszczony przy przedmiotowym ogłoszeniu na stronie http://szp.sggw.pl/.
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
kod CPV: 22462000-6
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia:
ZADANIE I CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Bluzy i koszulki T-Shirt z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE II CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: kubki z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE III CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: torby z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE IV CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Baner z logo Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 7 pok. 02
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE V CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: zestaw upominkowy z logo WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE VI CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: materiały reklamowe na potrzeby konfrencji oraz Akademii Przedsiebiorczości (piłka, brelok, ołówek, organizer, pamięć USB, smycz, etui, notatniki itp.)
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE VII CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Materiały reklmaowe dla najmłodszych z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
OpisZADANIE I CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Bluzy i koszulki T-Shirt z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE II CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: kubki z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
224ZADANIE III CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: torby z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości i Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE IV CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Baner z logo Samorządu Studenckiego WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 7 pok. 02
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE V CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: zestaw upominkowy z logo WNE
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE VI CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: materiały reklamowe na potrzeby konfrencji oraz Akademii Przedsiebiorczości (piłka, brelok, ołówek, organizer, pamięć USB, smycz, etui, notatniki itp.)
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
ZADANIE VII CPV: 22462000-6
• Krótki opis części zamówienia: Materiały reklmaowe dla najmłodszych z logo WNE, Akademii Przedsiebiorczości
• Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, bud. 6 – magazyn materiałów reklamowych
• Inne informacje dotyczące części zamówienia: termin dostawy 14 dni od dnia podpisania umowy
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Nr domu |
166
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02787
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 931 390
|
Fax |
225 931 391
|
Email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Regon |
178450000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=53
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=53
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
bezpośrednio u zamawiającego, pocztą lub kurierem
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawa Wydział Nauk Ekonomicznych Ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Bud. 7 pokój 103
|
Numer referencyjny |
WNE.260.18.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia podpisania umowy
Dotyczy wszystkich zadań
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawami artykułów reklamowych o wartości, co najmniej 40 000 zł brutto każda z dostaw.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
-wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.
Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności o których mowa w §13 ust. 5 umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|